دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص عروق اصفهان

دکتر محمود هادیزاده (تلفن ۳۲۴۲۱۶۵_۰۳۱ / ۰۹۲۱۱۰۱۶۴۶۲)

فوق تخصص درمان انواع بیماریهای عروقی و دارای فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی، بعنوان بهترین متخصص بیماریهای عروقی (بهترین متخصص عروق اصفهان)، در مدت طولانی راه اندازی مرکز درمان بیماریهای عروقی و واریس، از سوی بیمارانی که به این مرکز معالجه نموده اند و نیز همکارانی که از نزدیک با با خدمات و فعالیت های دکتر محمود هادیزاده بعنوان بهترین متخصص عروق اصفهان (بهترین دکتر عروق اصفهان) ، شناخته و معرفی شده اند .

علیرغم اینکه دکتر محمود هادیزاده، از روشهای غیر جراحی برای درمان انواع بیماریهای عروقی استفاده می نمایند ، ولی با توجه به انجام انواع مداخلات عروقی توسط دکتر محمود هادیزاده، ایشان بعنوان بهترین جراح عروق اصفهان (بهترین متخصص جراحی عروق اصفهان) شناخته شده و در مواقع لازم راهنمایی های لازم را در اختیار پزشکان و همکاران خود قرار داده و به درمان بیماریهای عروقی می پردازند.

روشهای مداخله ای مختلف دکتر محمود هادیزاده که برای درمان بیماریهای عروقی ، توسط ایشان مورد استفاده قرار می گیرند، اعم از آنژیوگرافی و انژیوپلاستی، انواع درمانهای لیزر عروقی و RF عروقی و سایر روشهای مورد استفاده توسط ایشان، باعث شده که بیماران، ایشان را بعنوان بهترین جراح عروق اصفهان( بهترین متخصص جراحی عروق اصفهان) شناسایی و به دیگران معرفی نمایند.

روشهای مورد استفاده دکترهادی زاده برای درمان انواع بیماریهای عروقی، باعث میشود. بعنوان بهترین دکتر عروق اصفهان ( بهترین متخصص عروق اصفهان). که بیماران به درمان کامل و دائمی انواع بیماریهای عروقی و واریس دست پیدا کنند.  برای همیشه از انواع بیماریهای عروقی نجات پیدا کنند. تعداد بسیار زیادی از بیماران، تحت درمان توسط دکتر هادیزاده قرار گرفته اند . درمانهای انجام شده برای بیماران مبتلا به بیماریهای عروقی که توسط ایشان درمان شده اند. درمانهای بسیار موفق و بدون بازگشت بوده و درمان کامل و دائمی را برای بیماران به ارمغان آورده است.

لازم بذکر است که هیچکدام از بیمارانی که از پیش از ده سال قبل توسط دکتر هادیزاده. تحت درمانهای نوین و پیشرفته عروقی قرار گرفته اند. هیچگونه عود و برگشت بیماریهای عروقی را نداشته اند و ه درمان کامل و دائمی دست پیدا کرده اند،
جهت کسب اطلاعات کاملتر و گرفتن نوبت با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید
۳۲۲۴۲۱۶۵
۰۹۲۱۱۰۱۶۴۶۲

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا