دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

تغذیه وسلامت قلب وعروق قسمت چهارم

اهمیت وزن مناسب برای سلامتی
دلایل گوناگونی وجود دارد که باید وزن بدن تحت کنترل باشد .

وزن بدن با قد انسان ارتباط نزدیک دارد طبق نمودار وزن بدن در افراد با طول قد متغیر است اما حدود متوسط آن را که برای سلامت بدن بهتر است مشخص گردیده بنابراین برای هرنفرطول قدو وزن ایده آل در نظر گرفته شده است وقتی که صلاح است اضافه وزن را کم کنیم با مراجعه به قسمت های نمودار و با مصرف کمتر مواد چربی و همچنین مصرف کمتر کالری این کار را بایستی انجام دهیم.
افراد بسیاری به اشتباه فکر می کنند که مصرف موادی مانند نان و سیب زمینی در هنگام رژیم لاغر شدن باید حذف کردم ولی باید دانست که مصرف این مواد موجب احساس رضایت و حس سیری می کند که برای مصرف کالری کمتر لازم است این در حالی می باشد که چربی ها را تقریباً حذف کرده ایم البته تمرین ورزشی نیز بیشتر کمک می‌کند و موجب سوزاندن کالری مصرفی می‌گردد و اعضای بدن و قلب نیز به میزان مناسب خود می رسند. رسیدن به وزن ایده آل و رهایی از چاقی با متدهای مختلف که مد روز است و با سرعت و بدون ناراحتی انجام بگیرد به ظاهر و سوسه انگیز اما بیشتر اغوا کننده است.
همچنین متد کالری های آماده از قبل در بشقاب های مخصوص ممکن است راحت و مناسب باشد ولی در هر حال از نظر قیمت و از نظر محدودیت های قضایی باید در نظر گرفت جهت لاغر شدن و رسیدن به وزن کمتر و مناسب بهتر است این در هفته بیشتر نباشد.
بهتر است اساس آن بر حسب مواد غذایی چربی دار بوده و ورزش نسبتا متوسط و پیوسته مانند پیاده روی سریع نیز کمک مفید می کند.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده (۵ و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید،
یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا