دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان واریس در یزد(لیزر واریس در یزد):

درمان واریس در یزد: ( لیزر واریس در یزد )
جهت درمان واریس در یزد،هموطنان عزیز سابقا به اجبار تحت درمانهای مختلف قدیمی قرار می گرفتند( که این درمانها،درمانها ی ناکارامد بودند). در واقع درمان واریس در حالیکه از روش های درمانی اندوواسکلرو جدید استفاده نشود،درمانها،درمانی غیر قابل قبول و همراه عود می باشد. به همین دلیل برای فراهم آوردن روش های جدید و نوبرای درمان واریس دراصفهان ونیزدرمان واریس در یزد . همچنین دسترسی هموطنان عزیز  به امکانات کافی و لازم را برای درمان واریس در یزد فراهم شده است. از سالها قبل دکتر هادی زاده بهترین متخصص واریس کشور با احداث کلینیک واریس بسیار مجهز و دارای بهترین امکانات پیشرفته درمانی ، اقدام به درمان بیماران مبتلا به انواع اختلالات وریدی از جمله واریس می نمایند.

درمان واریس:

 

درمان های جدید واریس بسته به نوع واریس دارد . درواقع درمان واریس بروش های جدیدشامل انواع متفاوتی می باشند . این روشهای درمان واریس هیچ یک نیاز به بستری شدن در مراکز درمانی ونیاز به استراحت در منزل را ندارد. این درمان های جدید واریس  (درمان واریس در یزد )( وازجمله لیزرواریس دریزد )نیاز به بیهوشی ندارند. درنتیجه استفاده از لیزرواریس دراصفهان ،واریس به طور دائمی درمان می شود. تجربیات کلینیک واریس اصفهان نکات جالب توجهی رانشان می دهد . ازجمله که بیماران مبتلابه واریس ،هرگز عود و بازگشت واریس و بیماری های عروقی را تجربه نخواهند کرد. درمان های جدید واریس (درمان سرپایی واریس) به چند بخش گو ناگون تقسیم می شوند. انواع روشهای جدید درمان واریس توسط دکترهادی زاده دردسترس هستند.

بهترین متخصص واریس

 

بهترین متخصص واریس ، دکترهادی زاده را به شماعزیزان معرفی می کنیم . دکترهادی زاده نه تنها بعنوان بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس اصفهان) هستند. بلکه ایشان رابعنوان بهترین متخصص واریس یزدنیزمی شناسند. ایشان  از همه ی انواع درمان واریس  در کلینیک واریس دکترمحمود هادی زاده برای درمان واریس استفاده می کنند. این روش ها شامل:لیزر واریس ،آر اف(RF) واریس،چسب واریس و اسکلروتراپی واریس وسایرروشهای بین المللی هستند. همه ی این ها در اختیار هموطنان عزیزی که در جستجوی بهترین متخصص واریس  می باشند نیزقرار می گیرد.

اگر واریس  را درمان نکنیم ، چه مشکلاتی ممکنست ایجاد شود؟

 

بسیاری از بیماران مبتلا به واریس قبل از مراجعه به بهترین متخصص واریس ، مشکلات و عوارض واریس را درک کرده اند . این افراد درواقع بدلیل آنکه دیر مراجعه می کنند ، مبتلا به عوارض واریس شده اند . اما برخی از بیماران هم وجود دارند که هنوز مبتلا به عوارض شدید واریس نشده اند . این افراد تمایل دارند که بدانند در ضورت عدم درمان بیمار ی خود ممکنست به چه مشکلاتی برخورد کنند . عوارض واریس بسیار زیاد هستند و در مقالات مختلف سایت دکتر هادی زاده به آنها اشاره شده است . لیکن باختصار می توان گفت که ایجاد لخته خون یکی از مهمترین عوارضی استکه این بیماران را تهدید می کند . این لخته ها ممکنست از جای خود حرکت کنند و باعث ایجاد آمبولی نیز بشوند که علایم وپیامدهای آن بسیار مهلکتر می باشد. همچنین میتوان به احتمال ایجاد زخم واریس و عفونت وهمچنین به ایجاد درد و ورم  واحساس سنگین بودن پا اشاره نمود .بیماران از شهرهای مختلف کشور به بهترین متخصص واریس  (  بهترین متخصص واریس در یزد ) مراجعه می نمایند . نایین یکی از شهرهای قدیمی وماندگاروزیبا درنزدیکی اصفهان ونیز یزدقراردارد.بسیاری ازبیماران که بدنبال بهترین متخصص واریس نایین هستند نیز به دکترهادی زاده ( بهترین متخصص واریس ) مراجعه دارند. در مورد درمان واریس های طنابی شکل که به صورت برجسته و عمومابرروی پا قرار می گیرندتحول  زیادی رخ داده است. سابقا برای درمان این نوع از واریس ها ازروشهای قدیمی استفاده می شد. اما بهترین متخصص واریس از لیزر واریس ،آر اف واریس،چسب واریس استفاده میکنند. این روشها بسیار موثر است ونتایج بسیار عالی ودایمی رابهمراه داشته است. برای واریس رتیکولر،اسپایدر،نیز ازروش ترجیهی و بهترین روش درمان استفاده می شود. دراین مواردبهترین روش درمان آن عبارت است از اسکلروتراپی . اسکلروتراپی توسط بهترین متخصص اسکلروتراپی با نتایج بسیار عالی همراه بوده وهست.مرکزواریس اصفهان برای هموطنان ساکن یزدامکانات خاصی فراهم نموده است. این بیماران که به دنبال درمان واریس در یزد (کلینیک واریس یزد)میباشند غالبابه اصفهان مراجعه می کنند. مرکزواریس اصفهان  امکانات کافی برای انجام لیزر واریس و سایر موارد درمان قطعی واریس را فراهم نموده است. بدلیل نزدیکی استان یزد به استان اصفهان،همراه امکانات ویژه و خارج از نوبت برای بیماران است.

 

لیزر واریس و RF واریس :

 

لیزر واریس و آراف در واقع بهترین روش درمان برای درمان واریس و ناهنجاریهای وریدی است . این روشها می توانند با بهترین کیفیت و برای همیشه بطور کامل درمان کنند. این روشهای داخل وریدی نیاز به بستری شدن یا مراجعه به بیمارستان ندارند . این روشها بصورت سرپایی در کلینیک واریس اصفهان انجام می شود. کلینیک واریس اصفهان سابقه بیش از پانزده ساله در درمان واریس دارد. بسیاری از هموطنانمان از استان یزد که بدنبال بهترین متخصص واریس یزد می باشند به این کلینیک مراجعه نموده اند و به درمان کامل دست پیداکرده اند.

 

بعد از درمان ، بلافاصله می توانید به منزل و سرکار خود بازگردید:

 

یکی از بزرگترین محاسن مربوط به لیزر واریس ونیز درمان واریس با اسکلروتراپی و…. در مرکز واریس اصفهان آنستکه می توانید در مدت کمتر از نیم ساعت درمان خود را به پایان برسانید . از آنجا که این روش درمانی نیاز به بیهوشی و بستری ندارد ، بلافاصله پس از درمان می توانید راه بروید و بدون آنکه احساس مشکلی داشته باشید به سر کار و زندگی خود برگشته و روند طبیعی وعادی زندگی را درپیش بگیرید.

 

توصیه به هماهنگی تلفنی :

 

برای دسترسی و استفاده از امکانات لازم برای درمان واریس دراصفهان ودر یزد(لیزر واریس در یزد) راههای فراوان وجوددارند. شمامی توانید بوسیله تلفن یا گرفتن نوبت اینترنتی برای درمان واریس خوداقدام نمایید. همه این راهها باعث می شوندکه با کلینیک فوق تخصصی دکتر محمود هادی زاده تماس حاصل نمایید. درمرکزواریس اصفهان همه نوع امکانات لازم برای تشخیص دقیق و درمان قطعی واریس فراهم است . این مرکز این امکانات را به صورت یکجا و خارج از نوبت فراهم نموده است. این امکانات با تخفیفات ویژه در اختیار بیماران عزیز که نیاز به درمان واریس و (کلینیک واریس یزد)دارند قرار دارند. در ضمن آرشیو نتایج درخشان و عالی مربوط به درمان واریس( لیزر واریس،چسب واریس و…)دراختیارشماست. این آرشیو که مربوط به درمانهای انجام شده توسط دکتر محمود هادی زاده،موجود است . شما می توانید،برای مشاهده این نتایج و اظهارنظر بیمارانی که لیزر شده اند به گالری سایت دکترهادی زاده مراجعه نمایید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا