دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان واریس طنابی

انواع درمان های مختلف برای بیماری های عروقی در دسترس قرار دارند. (درمان واریس طنابی در اصفهان با دکتر محمود هادی زاده) این درمان های بسیار ارزشمند و اثر بخش حاصل تلاش های شبانه روزی پزشکان و محققان در سراسر دنیا می باشند. توجه و اشل این تلاشهای گسترده براین بوده است که بهترین روشهای درمانی در هر بیماری عروقی بدست آید.

از جمله این بیماریهای عروقی می توان به واریس و نارسایی های عروقی اشاره کرد. برای واریس هم روشهای درمانی ایده آلی ابداع شده اند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. این روشها از لیزر واریس در اصفهان گرفته تا چسب واریس و وسایر روش ها می باشند.

درمان های نوین واریس طنابی:

دکتر هادی زاده بهترین متخصص واریس طنابی در اصفهان می باشند. ایشان بهترین متخصص عروق در اصفهان نیز می باشند. دلیل این مسیله اینست که ایشان به درمان انواع مختلف بیماریهای عروقی می پردازند. این بیماریها شامل بیماریهای سرخرگ ها، سیاهرگها و عروق لنفاوی می باشند. بهترین متخصص عروق اصفهان انواع بیماریهای مربوط به هر سه دسته عروق بالا را درمان می کنند. جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر و ازجمله آشنایی با درمان واریس طنابی شدید با ما همراه باشید.

بطور مختصر بیان می کنیم که در تمام دنیا بهترین روش درمان واریس، استفاده از آراف و همچنین استفاده از لیزر داخل عروقی است. استفاده از لیزر داخل عروقی و آراف نیازی به بستری شدن در بیمارستان و یا ماندن در منزل ندارد و بیماران نیاز به تعطیل کردن فعالیت های روزمره و کار خود ندارند. این درمانها بدون نیاز به جراحی و بدون تیغ و بخیه و خونریزی انجام می شوند و نتایج درمان بسیار عالی و بینهایت پایدار می باشند.

انواع واریس:

واریس های مختلفی در بیماران مختلف قابل رویت می باشند. گاهی این واریسها، واریسهای کوچک تا متوسط  که در واقع اختلالات وریدی می باشند، هستند. دسته دیگری از این اختلالات و بیماریها، واریسهای طنابی می باشند. بهترین متخصص واریس ایران (بهترین متخصص واریس اصفهان) انواع این واریسها رادرمان می کننند.

درمان واریس طنابی  و غیر طنابی توسط بهترین متوسط واریس، بسیار عالی، راحت، فوری و بدور از عوارض می باشند. یکی از این روشهای درمان، لیزر واریس در اصفهان است. لیزر واریس توسط دکتر هادی زاده برای درمان واریس طنابی شدید برای اولین بار بکار برده شد. لیزر واریس توسط بهترین متخصص نتایج بسیارعالی بهمراه دارند. به همین دلیل ایشان بعنوان بهترین متخصص واریس شهرکرد و سایر مناطق کشو ر نیز شناخته شده اند.

 

درمانهای دیگر واریس:

برای درمان واریس طنابی شدید، بهترین متخصص واریس اصفهان علاوه بر لیزر واریس در اصفهان از روشهای دیگر هم بهره می برند. همه این روشها روشهای فوری و سرپایی هستند. از جمله این روشها برای درمان واریس می توان به درمان واریس با آراف اشاره نمود. تعداد زیادی از بیمارانی که از سراسر کشور از جمله شهرکرد به بهترین متخصص واریس شهرکرد مراجعه می کنند تحت این درمانها قرارگرفته اند.

درمان با RF یک روش بسیار عالی برای درمان واریس طنابی  بشمار می آید. همانطور که بیان شد این درمان نیاز به بستری یا بیهوشی ندارد و بیماران بلافاصله می توانند از کلینیک واریس خارج شوند و به محل زندگی خود مراجعه نمایند. همچنین در برخی بیماران از میکروفلبکتومی استفاده می شود. میکروفلبکتومی نیز یک روش فوری و سرپایی است و باعث درمان عالی بیماری می شود.

اگر واریس را درمان نکنیم چه می شود؟

بسیاری از بیماران در مراجعه به مرکز واریس اصفهان از بهترین متخصص واریس سوال می کنند که اگر واریس خود را درمان نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ بسیار روشن و واضح است. اگر درمان واریس بخوبی و سر موقع انجام نشود، عوارض بسیار زیادی ممکنست برای بیماران رخ دهد. لیست عوارض و مشکلاتی که در اثر درمان نشدن واریس و نارسایی های وریدی ایجاد می شوند، شامل موارد بسیار زیادی است.

زخم پا وعلل آن
زخم پا وعلل آن

بویژه واریس طنابی می تواند عوارض بیشتری نسبت به سایر اختلالاتی که بعنوان واریس نامیده می شوند داشته باشد. برخی از این عوارض که می توانند باعث درگیری این بیماران شوند، را در مقالات مختلف می توانید ملاحظه نمایید. برخی از مبتلایان به واریس های طنابی می توانند مبتلا به لخته های خونی و ترومبوز شوند. این لخته های خونی ممکن است باعث ایجاد عوارض فراوان برای این بیماران شوند.

همچنین احتمال زیادی وجود دارد که بیماری پیشرفت کند و نارسایی بیمار تشدید شود. در اینصورت علایم بیمار نیز بیشتر می شود و احتمال ایجاد عوارض بیشتر افزایش می یابد. زخمهای وریدی در اثر ماندن خون در پاهای این بیماران نیز یکی دیگر از عوارض ازاردهنده در این بیماران محسوب می شود. همچنین تغییر ماهیت پوست و سیاه شدن پوست را نیز بایست در این لیست از عوارض بیماران گنجاند.

برخی از بیماران هم به ورم شدید پا وحتی لنفادم مبتلا می شوند. اگر لنف ادم ایجاد شود ممکنست بسرعت پیشرفت کند و سنگینی شدید و ورم بسیار شدید پاها برای بیماران بجا بگذارد. اگر شما هم مبتلا به واریس و بویژه واریس طنابی هستید، حتما درمان واریس طنابی را با استفاده از لیزر داخل عروقی (لیزر واریس) یا آراف RF، انجام دهید.

کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت :

شما می توانید برای آنکه نتایح درخشان این درمانها ازجمله لیزر واریس در اصفهان را بشناسید به گالری همین سایت سربزنید. با مراجعه به مرکز مجهز واریس اصفهان، هرچه زودتر می توانید به درمان واریس در اصفهان بطور کامل دست پیداکنید. کلیه واریس ها ازجمله واریس های طنابی با این روش های بسیار پیشرفته بطورکامل درمان می شوند.

برای گرفتن نوبت می توانید با شماره تلفن هایی که در این سایت ذکر شده اند تماس بگیرید. شماره تلفنهای زیادی پاسخگوی بیماران در مرکز واریس اصفهان وجود دارد. چند شماره را در پایین همین مقاله برای آگاهی شما عزیزان قرار می دهیم.

09211016462

03132242165

03132242164

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا