دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان واریس وبیماری های عروقی با RF

درمان واریس بالیزر، RF واسکلروتراپی:

 

با سلام به بیمارانی که تحت درمان واریس وبیماری های عروقی با RF یالیزر داخل عروقی توسط آقای دکتر هادی زاده متخصص قلب و عروق و فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فلوبولوژی قرار گرفته اند. حفظ ‌سلامتی و پیشگیری از ابتلا به واریس بسیارمهم است. لذا توصیه میشود که حتما موارد زیر مطالعه فرمایید

جوراب واریس

 

پس از RF یا لیزر به مدت ۲ هفته به طور شبانه روزی جوراب واریس خود را بپوشید. پوشیدن شبانه روزی جوراب واریس کمک میکند که نتایج بهتری را بدست آورید . پس از گذشت ۲ هفته به مدت یک سال جوراب واریس را از صبح تا شب بپوشید
پس ازدوهفته اول شب ها جوراب را از پا خارج نمایید.

بالاگذاشتن پاها:

 

شبها در صورت امکان پا های خود را روی یک بالش قرار دهید. اینکارکمک می کندکه پاهایتان از سطح بدن شما بالا تر قرار گیرد. گذاشتن پا ها روی بالشت یک توصیه اجباری نیست. فقط در صورتی که امکان انجام آن را دارید انجام دهید

فعالیت فیزیکی:

 

فعالیت فیزیکی و امور روز مره را به طور طبیعی انجام دهید. نیازبه محدودیت خاصی نیست. نکته مهم آنکه از بلند کردن اجسام سنگین بپرهیزید . داروهای تجویز شده را دقیقا مطابق برنامه گفته شده مصرف نمایید. درصورت داشتن سوال و یا ابهام با مرکز واریس اصفهان (دکتر هادی زاده) مطرح نمایید. رعایت این مواردباعث می شودبه نتیجه مطلوب نائل شوید.

دوش گرفتن:

 

بیمارانی که لیزر و یا RF واریس شده اند، تا دو روز به حمام نرفته و آب به پای خود نزنند . عزیزانی که تحت اسکلروتراپی قرار گرفته اند بین ۳ تا ۴ مرتبه از پماد استفاده نمایند. پمادموردنظربرای هرنفر بطورخاص توسط دکترهادی زاده تجویزشده است.
پس ازاسکلروتراپی به مدت ۲۴ ساعت آب به پای خود نزنید.

مصرف داروها:

 

دارو های تجویز شده را به دقت استفاده نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید. البته این داروها فقط نقش کمکی در درمان علایم بیمار از جمله سنگینی پا و درد دارند  همانگونه که گفتیم بهترین روش برای درمان واریس ، لیزر واریس است . همچنین برای واریس های سطحی ، بهترین متخصص واریس، از اسکلروتراپی استفاده می نمایند. جلسات اسکلروتراپی را سر موقع و بر طبق زمان تعیین شده توسط دکتر هادی زاده انجام دهید. واریس میتواند عوارض بسیار زیادی داشته باشد .

بهترین روشهای درمان واریس دردنیا:

 

به شما تبریک می گوییم.شماتحت درمان به وسیله لیزر داخل عروقی ، RF ، اسکلراتراپی قرارگرفته اید. این روشهای نوین درمانی بهترین روشهای درمانی درامریکاواروپااست. دکترمحمودهادی زاده(بنیان گذار درمان واریس بالیزر ،RF ، چسب ، میکروفلبکتومی و… دراصفهان) می باشند. سالهاتجربه دردرمان تعدادبسیارزیادی ازبیماران ، پشتوانه کلینیک واریس دکترهادی زاده است. شما در مسیر درخشان رهایی از یک بیماری پیشرونده و پر عارضه (واریس) قرار گرفته اید. لازم است این مسیر درخشان و بسیار راحت را تا پایان طبق برنامه ادامه دهید

واریس عوارض زیادی دارد:

 

جهت آشنایی شما عزیزان با عوارض مختلف واریس مطالبی درادامه ذکرمی شود. این مطالب به درک بهتر این نکته کهچه بیماری پرخطری رادرمان کرده ایدکمک می کند. توجه شما عزیزان را به برخی از عوارض واریس و نارسایی های عروقی جلب مینماییم:

نگاهی به عوارض واریس:

 

واریس یک بیماری پرعارضه است. ازجمله عوارض واریس می توان به مواردزیراشاره نمود:

ایجادترومبوزولخته خونی:

 

واریس ونارسایی های وریدی زمینه سازایجادلخته خون دررگهاهستند. لخته های خون ، عوارض فراوانی دارند. لخته می تواندباعث دردشدید، اسپاسم شدیدوورم دست وپاشود. درسورتی که لخته هابخوبی درمان نشوند، باعث تورم دائمی پاهامی شوند. اگرلخته (ترومبوز) ازجداررگ کنده شود، باعث آمبولی می شود. آمبولی ها، بسیارخطرناک ودربسیاری مواردکشنده هستند.

ورم پا:

 

نشت مایع ازداخل عروق پامی تواندباعث ایجادورم ( ادم ) شود. ادم خودباعث بروزمشکلات روزمره درزندگی واحساس پری وسنگینی پاهامی شود. درصورتی که ورم ، مستقیمادراثرواریس باشد، دراثرلیزرواریس بهترمی شود. ورم پا یکی از شایعترین مشکلات و شکایات بیماران مبتلا به واریس است. این حالت گاهی باعث می شود که بیمار نتواند کارهای روزمره خود را بخوبی انجام دهد.

.

سندرم پاهای بی قرار:

 

بی قراری پاهایکی ازعوارض بسیارآزاردهنده است. عوامل مختلفی می توانندباعث این مشکل شوند. واریس و نارسایی های وریدی می توانند باعث احساس ناراحتی وگزگزشدن یااحساس حرکت حشرات روی پاهاشوند. همانگونه که در مقالات دیگر بهترین متخصص واریس اصفهان ( دکتر هادی زاده ) بیان شده است ، پای بیقرار علل مختلفی دارد. یکی ازاین موارد، واریس است که می تواندباعث بی قراری پاهاشود.

.

سیاه شدن پوست وایجادزخم :

 

رسوب هموسیدرین درپوست پایین ساق ونزدیک مچ پا، باعث تغییررنگ پوست می شود. تغییررنگ پوست ابتدابابروز نقاط کرمی رنگ شروع می شوند. این نقاطبتدریج پررنگ ترشده وبه هم می پیوندند. درمرکز این نواحی سیاه شده بتدریج زخم ایجادمی شود. این زخمهابسیارمقاوم به درمان هستند. درصورت درمان بالیزروآراف و…تاکنون همه بیماران دکترهادی زاده به درمان زخم رسیده اند

عفونت:

 

بسیاری اززخمها دراین بیماران عفونی می شوند. این زخمهاعموماناشی ازچندین نوع میکروب هستند. این زخمها در برخی موارد بشدت مقاوم به درمان می باشند. برای درمان این عفونت ها باید ابتدا ریشه بیماری را درمان نمود. برای درمان ریشه بیماری بایستی در مرحله اول به درمان نارسایی وریدی و واریس با استفاده از لیزر واریس و RF بیمار پرداخت.

دردواسپاسم عضلانی

 

واریس ونارسایی های وریدی می توانندباعث اسپاسم ودردپاهاشوند. دقت بفرماییدکه واریس تنهاعامل ایجاددردپانیست.
بسیاری ازبیماریها باعث ایجاددردواسپاسم می شوند. ازجمله بیماریهای اعصاب پا مشکلات ستون فقرات ودیسک وآرتروزوتحت فشاربودن عصبهای پا بیماریهای ارتوپدی مثل مشکلات منیسک، پوکی استخوان،آرتروز،پیچ خوردگیهاو برخی دیگراز بیماریها مانند بیماریهای روماتولوژیک ، کمبودویتامینها و برخی موارد دیگر که میتوان با درمان واریس وبیماری های عروقی با RF انها را درمان نمود.

سایرعوارض

 

عوارض بسیارزیاددیگری هم بدلیل انواع واریس می توانندایجادشوند. لذا درمان واریس بالیزریاRF توسط دکترهادی زاده می تواننداولادرمان واریس رابدنبال آورد. ازسوی دیگرازعوارض مستقیم عوارض واریس جلوگیری می کند. چنانچه سوالی داشتیدمی توانیدباشماره تلفنهای زیرتماس بگیرید.

تلفنها:

 

اگر شما هم به واریس و بیماریهای عروقی مبتلا شده اید ، چای نگرانی وجود ندارد بشرط آنکه در اسرع وقت برای درمان واریس خود با استفاده از لیزر واریس و یا RF اقدام نمایید. تلفنهای زیر برای گرفتن نوبت از بهترین کلینیک واریس ، ( مرکز واریس اصفهان ) در اختیار شماست.

09211016462

03132242165

03132242164

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا