دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

نقش استرس و هیجانات و فشار عصبی دربروز حمله قلبی وسکته قلبی

نقش استرس و هیجانات و فشار عصبی دربروز حمله قلبی وسکته قلبی:

استرس هیجانات و در اصطلاح فشارعصبی هرچند در مباحث جمعی به هر حال به عنوان عامل مهم حمله قلبی معرفی می‌شود .
با وجود این باید گفت آنها که قبلا دچار حمله قلبی شدید شده‌اند عواملی که موجب استرس و فشار عصبی در آنها می‌شود در وضع و حال آنان اثر بدی دارد.

بنابراین خانواده و اطرافیان و همکاران نزدیک باید تلاش کنند تا حتی المقدور از برخورد با اینگونه فشارهای عصبی شناخته شده که بیمار خود از عهده آن به خوبی بر نمی آید اجتناب گردد.

در ضمن این افراد به خوبی می‌دانند که چه مواردی عملا موجب آرامش و احساس نشاط بیشتر در آنها می شود.
از سوی دیگر برخی در مقابل هیجان های خاص احساس کامیابی می کنند. که در این مورد نمی‌توان آنها را از این نوع درگیری لذت بخش محروم نمود .افرادی که قبلا دچار حمله قلبی شده‌اند با مواردی که ایجاد فشار عصبی در آنها می گردد به خوبی آشنا هستند.

یک مورد بسیار مهم فشار زمانی میباشد و آن عجله در کارها مخصوصا کمبود وقت کافی. برای استفاده و انجام کاری که مورد علاقه یا وظیفه آنان می باشد. مثلاً در این مورد به عنوان مثال برای پیشگیری از تعجیل وسیله یادداشت روزانه از قبل وقت کافی جهت وسیله نقلیه و غیره را باید در نظر گرفت.اطلاعات تکمیلی درسایت دکترهادی زاده ، تحت عنوان بهترین فوق تخصص قلب وعروق اصفهان دردسترس است.

اعمال روزانه را باید طوری تنظیم نمود که با وقت کم مصادف نشود. باید فشار زمانی و تعجیل را از بین برد در محیط خانه رفتار و برخورد با اطرافیان و فرزندان مهم است. از طرفی نگرانی مالی و اختلاف های خانوادگی موجب اضطراب بیشتر می‌گردد.
در این موارد باید در صورت لزوم بعضی امور را به دیگران محول نمود. و بر نحوه زندگی فرزندان خود حساسیت بسیار نداشت. حتی المقدور باید زندگی را با فعالیت های لذت بخش و مطبوع آغاز نمود.

همه به خوبی می‌دانیم که در چه مواردی احساس رضایت می‌کنیم. بسیاری از افراد بعد از حمله قلبی و بهبودی از نحوه جدید زندگی لذت بیشتری می برند.
نقش استرس و هیجانات و فشار عصبی دربروز حمله قلبی وسکته قلبی
جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان .(کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده
۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
عدد ۱۳۰ رابه سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰
ارسال یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا