نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

ورزش وتوصیه هادرپیشگیری ودرمان واریس

ورزش وتوصیه هادرپیشگیری ودرمان واریس

ورزش وتوصیه هادرپیشگیری ودرمان واریس:

درمقالات قبلی این سلسله گفتارها، مطالبی راازمقالات مختلف دکترهادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) دراین موردکه  ورزش وتوصیه هادرپیشگیری ودرمان واریس چه جایگاهی دارد، جمع آوری وبه شماعزیزان مشتاق ورزش مبتلا واریس، تقدیم نمودیم واینک ادامه مطلب :

فعالیت های ورزشی مربوط به گردن و سر:

با سر خود حرکات دایره ای انجام دهید – 10 حرکت در یک جهت و 10 حرکت در جهت دیگر. به آرامی حرکت کنید ، عضلات گردن خود را احساس کنید.

درادامه حرکات ورزشی، چانه را 3-4 بار به سینه می کشیم ، سپس پشت سر را به پشت می کشیم ، همان 3-4 بار. البته به آرامی و با احتیاط.

ورزش برای شانه ها و بازوها:

حرکات دایره ای را انجام می دهیم و شانه ها را به جلو و سپس عقب میبریم. شانه های خود را به آرامی حرکت می دهیم ، عضلات را می کشیم.

بازوها را صاف کرده و حرکات دورانی انجام می دهیم. لازم نیست بسرعت آنها را تکان دهید. سرعت 2 دور در دقیقه را حفظ کنید. نفس خود را نگه ندارید.

تمرینات کمر:

ورزش وتوصیه هادرپیشگیری ودرمان واریس چگونه است؟

دراین ورزش ،دست ها را روی کمربند بگذارید. کمر را تا انتها به یک طرف و سپس 10 بار به سمت دیگر بچرخانید.
به عقب و جلو خم شوید. پاها را در یک مکان قرار دهید.

ورزش برای پا:

10 حرکت اسکات را به آرامی انجام دهید. از وزن اضافی نمی توان استفاده کرد.

ورزش های اضافه برای بهبودوضعیت واریس:(که در درمان واریس باورزش کاربرددارند):

به پشت دراز بکشید و پاها را مانند رکاب زدن حرکت دهید – دوچرخه بزنید.

در حالت خوابیده حرکات پیچشی را انجام دهید.دکترهادی زاده، بعنوان بهترین متخصص واریس دراصفهان وبهترین متخصص واریس درچهارمحال وبختیاری، بیشترین تاکیدرابرورزش های پادارند.

اغلب در موردورزش مناسب واریس (درمان واریس باورزش) از ما سال می شود. با ارزش ترین ورزش شنا است. با غوطه ور شدن در آب ، فشار در سیستم گردش خون به حالت عادی برمی گردد.شنا نه تنها برای قلب ، بلکه برای سیستم ایمنی و عصبی نیز مفید است. همچنین باعث تقویت عضلات پا می شود.

ورزش های دیگر چطور؟ آیا مثلاً می توان برای بهبودواریس باورزش ، ورزشهای دیگررا اجرا کرد؟

همه ورزش ها برای رگ های خونی مفید نیستند. بیایید سراغ ورزشهایی برویم که می توانند به شما آسیب جدی بزنند.

چه تمریناتی کل نتیجه حاصل از درمان واریس را از بین می برد؟

بیایید تصور کنیم که شما بیمار ایده آل هستید. شما تمام توصیه های دکترهادی زاده بعنوان بهترین متخصص واریس دراصفهان وبهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری را دنبال می کنید: دارو مصرف کنید ، جوراب واریس مناسب بپوشید ، سبک زندگی خود را تغییر دهید. ورزش مناسب واریس انجام دهیدودرصورت نیازلیزروRFانجام دهید.دراینصورت می توان بااطمینان گفت که علائم واریس قطعا از بین می رود، درنتیجه هم شما خوشحال می شوید وهم دکتر خوشحال می شوند.
اماهمانطورکه گفتیم برخی ورزشهاوحرکات ورزشی، وضعیت واریس رابدترمی کنندواصولا نحوه زندگی دربرخی نقاط کشورراحتترودربرخی نقاط مشکلات بیشتری داردکه طبیعتا باعث می شودکه فشاربیشتری برعروق بدن واردشده واحتمال بروزواریس وعوارض آن بالارود ، بعنوان مثال برخی هموطنان عزیزمان درچهارمحال وبختیاری بدلیل زندگی خاص خود، مجبوربه تحمل فشارزیاد، بلندکردن اجسام سنگین ، فعالیت زیادبدنی ، بالارفتن ازتپه و….هستندکه بهرحال فشاروارده براعضابدن آنان افزایش خواهدیافت.درزیربه برخی حرکات ورزشی نامناسب برای واریس اشاره می کنیم.

تعدادی تمرین ورزشی وجود دارد که باعث افزایش بار وریدها شده و در صورت ضعیف شدن دیواره های عروقی ، آنها را از بین می برد:

تمرینات قدرتی.

وزنه برداری

استفاده طولانی مدت از دوچرخه ورزشی.

پریدن بلند وبالاپایین پریدن

دویدن روی یک سطح سخت.

در صورت ادامه ورزش بشکل دویدن یا بلند کردن وزنه بصورت منظم در باشگاه و…. ، هیچ درمانی به شما كمك زیادی نمی كند. بنابراین حتمابه این نکات دقت کنید.

5 شتاب دهنده قدرتمند بهبودی شما از واریس

بله ، آنها امری عادی هستند. ما قبلاً در مورد برخی از آنها صحبت کردیم. اما باور کنید ، آنها واقعاً مهم هستند و ارزش تکرار دارند.

اگر قبلاً به یک متخصص فلبولوژیک مراجعه کرده اید و درمان عروقی را شروع کرده اید ، این 5 نکته به شما کمک می کند

سلامتی خود را سریعتر بدست آورید:

برای مدت طولانی در همان وضعیت ننشینید و نایستید. عبور از پاها به خصوص خطرناک است – این امر در گردش خون اختلال ایجاد می کند.

تمرینات توصیه شده را به طور منظم انجام دهید ، بیشتر راه بروید و کفش راحتی بپوشید.

از جوراب بافی فشاری که توسط پزشک انتخاب شده استفاده کنید.

وزن خود را کنترل کنید. در افراد چاق ، بار سیستم وریدی افزایش می یابد.

پس از انجام تمرینات ، به پشت دراز بکشید و پاها را به سمت دیوار تکیه دهید تا در بالای سر قرار گیرند.

این اجازه می دهد تا خون از پاها تخلیه شود.

اما این یک دارو نیست. باز هم ، این توصیه ها فقط در ترکیب با درمان کمک می کند. بدون کمک پزشک قادر به کنار آمدن با بیماری نخواهید بود.

درهرحال درمقالات قبلی هم متذکرشدیم که بهترین روش درمان واریس ، لیزرواریس است که درمرکزواریس اصفهان، دکترهادی زاده ، برای بسیاری ازبیماران، درمان واریس بالیزر(لیزرواریس دراصفهان) راانجام داده وورزش، نقش مکمل داشته وتاحدودی به بهبودعلائم بیماری کمک می کند. به هر صورت ، به یاد دارید که ما در مورد علائم واریس صحبت کردیم؟ بیایید بگوییم شما آنها را پیدا کردید. اما فقط یک متخصص فلبولوژیک می تواند تشخیص دقیق دهد. به یاد داشته باشید ، درمان با تشخیص صحیح آغاز می شود.

جهت کسب اطلاعات کاملتر، می توانیدبامرکزواریس اصفهان(متعلق به دکترمحمودهادی زاده)(بهترین متخصص واریس اصفهان) تماس بگیرید:
09211016462
03132242165

دیدگاهتان را بنویسید