دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین و جدیدترین روش درمان واریس چیست

بهترین و جدیدترین روش درمان واریس چیست؟

بسیاری از بیماران به دنبال پاسخ این سوال هستند که بهترین و جدیدترین روش درمان واریس چیست. این مقاله، برداشتی ازچندین مقاله دکترهادی زاده (بهترین متخصص واریس ) است. ابتدا بایستی نکته مهمی را تذکر دهیم. آنچه به عنوان واریس در اذهان مردم وجود دارد در برخی موارد واریس و در برخی موارد اختلالات عروقی دیگر می باشد. مهمترین تقسیم بندی واریس و اختلالات عروقی بر اساس سایز اندازه درگیری سیاهرگ می باشد. به این صورت که اگر فقط رگهای ریز درگیر شده باشندبه این ضایعات ضایعات تلانژکتازیک یا همان عروق عنکبوتی گفته می شود. قطر ضایعات تلانژکتازیک بسیار کم می باشد و غالبا زیر یک میلیمتر قطر دارد .

درمان واریس

این ضایعات بر روی پوست به نام عروق عنکبوتی نام دارند و اغلب باعث بدشکلی پوست می شود. بسیاری ازبیماران که بدنبال پاسخ این سوال که بهترین و جدیدترین روش درما واریس چیست؟ درواقع بدنبال درمان تلانژکتازی هستند.

پراکندگی تلانژکتازی:

گاهی ورید تلاژکتازیک یاهمان عروق عنکبوتی به تعداد زیاد بر روی پوست دیده می شوند. قسمت‌های مختلفی از بدن ممکن است که دچار تلانژکتازی شوند . لیکن عروق تلانژکتازیک بیشتر بر روی پوست پا یا صورت دیده می شوند . عروق تلانژکتازی یا عروق عنکبوتی روی صورت ارتباط نزدیکی با دریافت نور آفتاب دارند. بسیاری از بیماران از تلانژکتازی های صورت شاکی هستند. این بیماران تلانژکتازی(عروق عنکبوتی) را به صورت واریس‌های ظریف بر روی صورت توصیف می نمایند . محل شایع این اختلالات وریدی بر روی گونه ها و یا پشت پلک ها می باشد.

توصیه هابرای تلانژکتازی(اصطلاحا واریس عنکبوتی):

توصیه می شود که بیمارانی که به این نوع از نارسایی‌های وریدی که در فرهنگ عامه به آن واریس عنکبوتی گفته می شود مبتلا هستند حتماً از نور مستقیم آفتاب پرهیز نماینددرموردتاثیرآفتاب براین عروق، به سایرمقالات دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری)(بهترین متخصص واریس اهواز) مراجعه شود.

به این بیماران همچنین توصیه می شود حتماً از کرم های ضدآفتاب استفاده نمایند. این کرمهامانع از برخورد نور مستقیم خورشید به تلانژکتازی ها یا همان واریس های سطحی صورت می شوند . البته از روش‌های دیگری هم برای درمان واریسهای عنکبوتی موجود در صورت می توان استفاده کرد. برای اطلاع از روش های قابل استفاده می‌توانید به سایت دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری)مراجعه نمایید.

آنچه گفتیم در مورد پاسخ به این سوال بود که بهترین و جدیدترین روش درمان واریس عنکبوتی چیست .البته همانگونه که گفت اشاره شد در واقع اختلالات عروق عنکبوتی شامل تلانژکتازی میباشند . به این اختلالات به صورت عامیانه واریس عنکبوتی دربدن و صورت گفته می شود

عروق رتیکولر:

در ادامه پاسخ به این سوال که بهترین و جدیدترین روش درمان واریس چیست به واریس‌های رتیکولر میرسیم. در این بخش به این سوال می پردازیم که در مورد وریدهای رتیکولر بهترین و جدیدترین روش درمانواریس چیست. لازم به ذکر است که وریدهای رتیکولر یا بلو وین نیز در اصطلاح عامیانه به نام واریسهای سطحی خوانده می‌شوند .

این نوع واریس می‌تواند باعث خونریزی ،ایجاد درد، سوزش و سایر علائم شود. بهترین و جدیدترین روش درمان واریس برای عروقی که به نام واریس های رتیکولر یا همان بلووین نامیده می شوند نیز اسکلروتراپی می باشد. اسکلروتراپی روشی بسیار مناسب برای درمان این نوع نارسایی های وریدی به شمار می رود . اسکلروتراپی میتواند به طور کامل و دائمی نارسایی عروقی رتیکولر را برطرف نماید. اسکلروتراپی موفق ظاهر پا را نیز به شکل اولیه و کاملاً طبیعی درمی آورد.

واریس:

 شاید بیشترین نوع نارسایی های وریدی که نیاز به توجه و درمان دارند واریس های طنابی میباشند . بهترین و جدیدترین درمان واریس طنابی عبارت از درمانهای اندواسکولر یا داخل عروقی است . این روشها باعث درمان فوری و دائمی واریس می‌شوند . از جمله این روشها لیزر واریس می باشد . لیزر واریس اگر به صورت اصولی و با رعایت شرایط خاص خود انجام شود می‌تواند باعث درمان کامل نارسایی وریدی و واریس های طنابی شود.

گاهی لازم است ابتدا نارسایی وریدی که باعث ایجاد واریس طنابی شده است را با لیزر داخل عروقی واریس داخل عروقی درمان کنیم . سپس برای درمان ظاهر پا و باقیمانده‌های عروق اسکلروتراپی یا میکروفلبکتومی استفاده می نماییم.

عوارض واریس:

در مقالات قبلی دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس اهواز)به تعداد زیادی از عوارض اشاره شد. یک دسته عمده از عوارض واریس عوارض اعصاب محیطی می باشند. واریس می‌تواند باعث تحریک اعصاب محیطی با مکانیسم های مختلف شود.از جمله این مکانیسم ها ایجادافزایش حجم و ورم وتحت فشار قرار دادن انتهای اعصاب محیطی می باشد.

همچنین مدیاتور هایی که درنتیجه واریس در خون آزاد می شوند می توانند با تحریک اعصاب باعث سوزش و درد شوند. از سوی دیگر ایجاد زخم های وریدی در اثر واریس می تواند باعث تحریک اعصاب و ایجاد سوزش و درد شود. اما همانگونه که  مقاله قبلی نیز اشاره شد یکی از جالب ترین نمونه های تحریک اعصاب محیطی ،اثر فشاری واریس بر روی اعصاب می باشد. عصب هایی که در اندام ها در مجاورت واریسهای با قطر زیادقرار گرفته اند ممکن است تحت فشار قرار گرفته و باعث ایجاد درد شوند. به هر حال در هر قسمتی که واریس بتواند بر روی عصب به صورت مستقیم فشار وارد کند می تواند باعث ایجاد مشکلات عصبی و درد شود.

بهترین روش درمان واریس

بهترین درمان واریس پا و لنفادم:

کلینیک فوق تخصصی درمان واریس پا اصفهان و درمان نارسایی های لنفاوی ( تلفن۳۲۲۴۲۱۶۴ ۰۳۱ ) از سالها قبل برای درمان واریس پا (درمانواریس های خیلی بزرگ)(درمان واریس های طنابی)(ونیزواریس های سطحی) با استفاده از بهترین روشهای درمانواریس پا تاسیس گردیده و شامل مجموعه کاملی از دستگاههای لازم برای لیزر واریس ،چسب واریس ،اسکلروتراپی واریس و سایر روشهای درمانی برای درمان واریس است ( بهترین کلینیک واریس ایران) (بهترین متخصص واریس در اصفهان).

در کلینیک فوق تخصصی واریس اصفهان ،تا کنون تعداد بسیار زیادی از بیماران مثلا واریس پا ،تحت درمان واریس با استفاده از روشهای اندوواسکولر و نیز بیماران مبتلا به لنفادم و ورم دست و پا تحت درمان لنفادم بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی قرار گرفته اند . در مقالات و تحقیقات مختلف ،علت واریس و ایجاد نارسایی های وریدی ،بکرات مورد بررسی قرار گرفته و علتهای گوناگونی برای ایجاد واریس برشمرده شده است که از جمله علل واریس میتوان به استعداد و سابقه خانوادگی وارثی ،ایستادن زیاد روی پا ،سابقه ترمبوز(لخته خون )،سابقه حاملگی و… ،اشاره نمود.

در برخی حاملگی ها (بویژه در مواردی که جنین خیلی بزرگ است) میتوان روی وریدهای لگن و شکم فشار وارد کرده و با انسداد موقتی و حتی انسداد نسبی ورید ها ،تخلیه خون از طریق وریدهای پاها را کاهش میدهد، این امر باعث پرخون شدن رگهای پاها میشود که بدنبال ان دریچه های لانه کبوتری وریدهای پاها نارسا شده(نارسایی دریچه های لانه کبوتری) و وریدهای داخلی گشاد و گشادتر میشوند و نهایتا بدنبال ان نارسایی وریدی و واریس اتفاق می افتد.

در طول دوران حاملگی بایستی با روشهای خاصی نارسایی وریدی را مدیریت و کنترل نمود. از سوی دیگر هرگونه ضربه و فشار غیر متعارف برروی عروق لنفاوی میتواند باعث اختلال کارکرد لنفاوی و ایجاد لنفادم شود.لنفادم میتواند باعث ورم و ادم پاها شود که در بسیاری موارد همرات و همزمان با اختلال وریدی وجوددارد و بایستی در مئقع درمان لنفادم به احتمال وجود واریس نیز دقت کافی داشت چرا که درمان لنفادن و واریس وقتی که بصورت توام و همزمان دیده شوند با مواردی که لنفادم یا واریس بصورت مجزا دیده میشوند متفاوت است.

لنفادم علاوه بر مواردی که ضربه به این عروق وارد نیشود همچنین در اثر پرتو تابی ،جراحی و… نیز ممکن است دیده شود در کلینیک فوق تخصصی درمانواریس پا (کلینیک واریس اصفهان) دکتر محمود هادی زاده (بعنوان بهترین متخصص واریس پا اصفهان ) از سالها قبل به درما واریس پا بالیزر واریس ،چسب واریس ،اسکلروتراپی و سایرروشها و درمان لنفادم با روشهای مختلف نوین میپردازد که نتایج انها بسیار درخشان و همراه با درمان قطعی واریس و درمان قطعی لنفادم بوده است ( درمان قطعی واریس ودرمان قطعی لنفادم در بهترین کلینیک واریس ایران )( بهترین کلینیک واریس کشور)

بهترین متخصص واریس ( دکترهادی زاده)، درمان واریس رابابهترین متدهای بسیارپیشرفته دنیادراختیارشماقرارمی دهند. برای درک عوارض واریس ونارسایی های وریدی شمارابه مطالعه مقالات متعدد درهمین سایت ( سایت بهترین کلینیک واریس ) دعوت می نماییم. بهترین دکترواریس درمقالات همین سایت درمموردواریس ونارسایی های وریدی وعوارض آنها بسیارمطالب مفیدی رادراختیارخوانندگان قرارداده اند. کافی است به مقاله موردنظرخوددرهمین سایت مراجعه ومطالب موردنظررامطالعه نمایید.

واریس چیست ؟

واریس چیست وچه عواملی باعث ایجادویاپیشرفت واریس می شوند؟ بهترین دکترواریس کیست وبهترین متخصص واریس اصفهان چه کسی است؟ لیزرواریس چگونه انجام می شودولیزرواریس دراصفهان به چه صورت انجام می شود.اسکلروتراپی واریس وبهترین متخصص اسکلروتراپی وبهترین متخصص واریس ایران. اینکه واریس چرابوجودمی آید وبهترین روش درمان واریس چیست .

صدها مطلب ناب دیگردرموردواریس ونارسایی های وریدی دراین سایت گردآوری شده است. ازنظرتعریف ، واریس عبارت ازرگها ی وریدی پیچ خورده است که برجسته شده وحداقل قطر آنها سه میلیمترمی باشد. علل مختلفی باعث ایجاد واریس می شوند که درادامه به برخی ازآنها اشاره میکنیم.

 

معرفی دکتر هادی زاده  (بهترین متخصص درمان واریس و لنفادم ):

اگر بدنبال بهترین متخصص درمانواریس و لنفادم هستید قطعا دکترهادی زاده ( بهترین دکترواریس ) به شما پیشنهاد می شوند .بیوگرافی ایشان بی نظیروبی ماننداست . برای آگاهی ازسوابق علمی وتجربی ایشان می توانید به بیوگرافی ایشان درصفحه اول همین سایت مراجعه نمایید. درمان واریس توسط دکترهادی زاده بالیزرواریس دراصفهان ونیز آراف انجام می شود. ایشان پیشکسوت واولین متخصص واریس اصفهان می باشند.

 درمانهای بسیارعالی ایشان سبب شده که ایشان نه تنها بعنوان بهترین متخصص واریس اصفهان . بلکه بعنوان بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری وبهترین متخصص واریس شاهین شهرنیز باشند. سالها طبابت وخدمت رسانی به بیماران که بدنبال درمان واریس ویافتن بهترین متخصص واریس شاهین شهربوده انددرکارنامه ایشان است. بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری ، بسیاری ازبیماران این استان که بدنبال درمانواریس ( درمان واریس پا) بوده اند رانییزدرمان کرده اند. اگربه گالری همین سایت رجوع شود می توانید باتعدادزیادی ازاین بیماران آشناشد.

درمان واریس پا

اگرشمانیز مانندهزاران بیمار مبتلا به واریس که بدنبال بهترین درمانواریس ، به دکترهادی زاده مراجعه کنید نتایج عالی بدست می آورید. لیزرواریس توسط دکترهادی زاده ( بهترین دکترواریس) بدون بازگشت وقطعی وبسیارعالی انجام می شود. شمابرای درمانواریس توسط دکترهادی زاده نیاز به بستری وبیهوشی ومراجعه به بیمارستان ندارید. بهترین درمان واریس ( لیزرواریس دراصفهان) توسط بهترین متخصص واریس ، بصورت سرپایی وبانتایج پایدار وعالی ودرزمان بسیارکوتاه انجام میشود . شمادرد، بخیه ، خونریزی ، نیاز به استراحت نخواهیدداشت ودرحالتی بسیاردلپذیر، لیزرواریس دراصفهان برای شماانجام می شود. جهت کسب اطلاعات کامل ورزرو نوبت باتلفنهای زیرتماس بگیرید:

علل واریس

برای ایجاد واریس علل مختلفی رامی توان برشمرد. اتساع وریدها ونیز طویل شدن وریدها دراثر نارسایی های وریدی رخ می دهند. البته اتساع وریدی مهمتر از طویل شدن سیاهرگها است و میزان جدا شدن کاسپ دریچه را تعیین می کند. دربیماران مبتلا به واریس ونارسایی های وریدی ،هنگامی که فرد می ایستد، خون توسط نیروی جاذبه به پایین کشیده می شود. دراینحالت به دلیل جدا شدن کاسپهای دریچه،نمی تواند مانع برگشت غیرطبیعی خون شود. بنابراین، جریان برگشتی خون وجود دارد که به سرعت وریدها را پر می کند. این جریان برگشتی وغیرطبیعی خون ،وریدهای پیچ خورده با دیواره نازک را بیشتر گشاد می کند.

برخی از سیاهرگ‌های پرفوراتور نیز دراین زمینه نقش دارند. این سیاهرگها که به طور معمول اجازه می‌دهند خون فقط از وریدهای سطحی به عمق جریان یابد، تمایل به گشاد شدن دارند. در این مورد کاسپهای آنها نیز ازهم جدا می شوندونمی توانند مانع ازجریان برگشتی خون شوند. در نتیجه، زمانی که ماهیچه‌ها وریدهای عمقی را فشرده می‌کنند،مشکل بیشترخودنمایی می کند. دراینحالت خون به داخل سیاهرگ‌های سطحی برمی‌گردد و باعث می‌شود رگ‌های سطحی بیشتر کشیده شوند. علل واریس بسیارمتنوع ومختلف می باشند. ارث ، جنسیت ، سن ، فعالیت ، شغل وبسیاری موارددیگردراین زمینه دخیل هستند. برای بدست آوردن اطلاعات کاملتر به سایت بهترین دکترواریس ( دکترهادی زاده ) مراجعه شود.

بررسی مهمترین علل ایجاد واریس :

علل مختلفی می توانند باعث ایجاد واریس و نارسایی های وریدی شوند . در ادامه به برخی از این علل اشاره می کنیم.

تاثیرسن برایجاد واریس

واریس بیشتر در افراد 30 ساله و بالاتر رخ می دهد. این ممکن است به دلیل دریچه های ضعیف در وریدهای پا باشد. به طور معمول، دریچه های یک طرفه در سیاهرگ ها جریان خون را از پاها به سمت قلب حفظ می کنند. وقتی این دریچه ها کار نمی کنند، خون در پاها جمع می شود و افزایش فشار خون درپاهاایجاد می شود. درانحالت بطورمعمول رگ ها ضعیف، بزرگ و پیچ خورده می شوند.این عروق تیره رنگ به نظر می رسند زیرا حاوی خون بدون اکسیژن یاکم اکسیژن هستند.

درمان واریس

تاثیرایستادن زیاد برایجادواریس :

افرادی که کارشان شامل ایستادن یا نشستن طولانی مدت است نیز بیشترازبقیه افراد جامعه دچار واریسدر پاها می شوند. تاثیر ایستادن بر ایجاد واریس رابهترین متخصص واریس درمقالات خود شرح داده اند. بطورخلاصه ماهیچه‌های اطراف سیاهرگ‌های اصلی منقبض می‌شوند و آنها را مجبور می‌کنند تا خون را دوباره به قلب تخلیه کنند. هر چه فرد بدون حرکت بیشتر بایستد، خون بیشتری در رگ ها جمع می شود. افزایش فشار در وریدهای کوچکتر باعث ایجاد مشکل واریس می شود.

تاثیر جنسیت برایجاد وگسترش واریس ونارسایی های وریدی

زنان بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند. تغییرات هورمونی در دوران بارداری، قبل از قاعدگی یا یائسگی نیز می تواند یک عامل باشد. هورمون های زنانه دیواره رگ ها را شل می کند. مصرف هورمون درمای جایگزین یا قرص های ضد بارداری ممکن است خطر ابتلا به واریس را افزایش دهد.

ازسوی دیگراگر هورمون درمانی باعث ایجادلخته دروریدهای عمقی بیماران شود میتواند مشکلات رامضاعف نماید. درواقع لخته ها به هردلیل که ایجادشوند می توانند باعث ایجاد نارسایی وریدی شوند. درموردتاثیرات هورمونها برایحادلخته رجوع شودبه گفتارهای بهترین متخصص واریس .

نقش اضافه وزن برایجادواریس

اضافه وزن وچاقی فشار زیادی بر رگ ها وارد می کند، بنابراین واریسدر افراد دارای اضافه وزن یا چاق شایع تر است. این مهم است که اگرچاق هستید حتما خودرابه وزن ایده آل برسانید. بویژه اگرشما درفامیلتان بیمار مبتلا به واریس یا لخته های خون دارید این دستیابی به وزن ایده آل خیلی مهمتراست. بسیاری ازافراد مبتلا به واریس پا درد ندارند، اما رگ‌ها ممکن است بنفش تیره یا آبی به نظر برسند و برآمده به نظر برسند.

بارداری وایجادواریس

برخی از زنان باردار دچار واریس می شوند. بارداری مقدار خون را در بدن افزایش می دهد، اما جریان خون از پاها به لگن کاهش می یابد . زیرا رحم در حال رشد به وریدهای شکمی فشار می آورد. وریدهای واریسی ممکن است ابتدا در اواخر بارداری ظاهر شوند یا بدتر شوند. تغییرات هورمونی در دوران بارداری نیز ممکن است نقش داشته باشد. البته همه زنان دردوران بارداری مبتلا به واریس ونارسایی های وریدی نمی شوند. درمورد افرادی که مبتلا به واریسدر دوران حاملگی می شوند رجوع به بهترین متخصص واریس.

علل بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارند که در سایر مقالات این سایت به آنها اشاره رفته است.

 

درمان واریس پا
درمانواریس پادرد 

برخی عوارض واریس :

درد ناشی از واریس :

بهترین متخصص واریس اصفهان (بهترین متخصص واریس شهرکرد)درمورد دردواریس اعتقادجالبی دارند. ایشان معتقدندزمانی که رگ‌های واریسی در حال رشد هستند ممکنست دردبیشترباشد. دراین موقعیت درد گاهی بدتر از زمانی است که رگ‌های واریسی کاملاً متسع شده‌اند. گاهی تعدادی ازبیماران که بدنبال درمان واریس هستند دچار عوارضی مانند درماتیت یاهمان التهاب پوست شده اند. لیزرواریس ( لیزرواریس دراصفهان) نه تنها بهترین روش درمان واریس پا بلکه بهترین روش درمان عوارض آن نیز می باشد. ترومبوز ورید سطحی و التهاب وریدها (فلبیت) یا خونریزی می شوند. افراد مبتلا به وریدهای واریسی نیز ممکن است دچار نارسایی مزمن وریدی شوند.

لخته ناشی از واریس :

بهترین دکتر واریس معتقدند یکی ازعوارض شایع مربوط به واریس ، فلبیت یاهمان لخته های خونی هستند. ازنظر بهترین دکترواریس(بهترین متخصص واریس ایران) فلبیت می تواند خود به خود یا در نتیجه ضربه ایجاد شود. اگرچه معمولاً فلبیت درزمینه واریس ،دردناک است، فلبیت ورید واریسی به ندرت پیچیده است. تعدادزیادی ازبیماران بدنبال درمانواریس پا ونیزدرمان فلبیت به بهترین دکترواریس مراجعه می کنند.

درماتیت و التهاب ناشی از واریس :

گفتیم که یکی از عوارض واریس ، درماتیت یاهمان التهاب پوست می باشد. درماتیت باعث ایجاد بثورات قرمز، پوسته پوسته، خارش دار یا ناحیه قهوه ای می شود . بهترین متخصص واریس اصفهان معتقدنددرماتیت معمولاً در قسمت داخلی ساق پا، بالای مچ پا ایجاد می شود. درمان واریس و نارسایی وریدی بوسیله لیزر واریس باعث بهبود این درماتیتها و التهابات می شود.

زخم ناشی از واریس :

مالش یاحتی آسیب جزئی می تواند باعث خونریزی یا زخم های دردناکی شود . این زخم های وریدی گاهی بسادگی بهبود نمی یابند. درپاره ای ازبیماران که به دکترواریس مراجعه می کنندمشخص شده است که زخم ها همچنین می توانند خونریزی کنند. بهترین درمانواریس پا  و همچنین زخم ناشی از آنها، بدون کمترین تردید، لیزرواریس ونیز آراف واریس می باشد. دکترهادی زاده ( بهترین دکترواریس) درما واریس پارابا لیزر واریس دراصفهان بابهترین کیفیت انجام می دهند.

عوارض بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند که برای آگاهی از انها می توانید به سایر مقالات بهترین متخصص واریس مراجعه نمایید.

 

درمان واریس
درما واریس

 

بهترین وجدیدترین روش درمان واریس چیست؟

بهترین و جدیدترین روش درمان واریس</a> ، لیزرداخل عروقی و آراف داخل عروقی (RFA)است. درمطالب منتشرشده قبلی درسایت دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس اهواز)گفته شده که همه اختلالات وریدی، واریس نیستند.

واریس ها عروقی هستند که عموماً قطر بالاتراز ۳ میلیمتر دارند . آنچه که ما در این مقالات به عنوان واریس از آن یاد می کنیم اشاره به این دسته از عروق دارد . واریسها معمولا قطر زیادی داشته و پر پیچ و خم می باشند و عموماً دارای عوارض بالقوه زیادی هستند.

لیزر داخل وریدی و RF بهترین درمان واریس هستند و دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. اگر تمایل دارید با مزایا و ویژگیهای عالی این دوروش که بدون بیهوشی و بستری انجام می شوند بیشتر آشنا شوید ، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا