دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین روش درمان واریس(قسمت سوم)

 

بهترین روش درمان واریس ( قسمت سوم)

(تلفن کلینیک واریس:09211016462)همانگونه که در مقالات قبلی از این سلسله گفتار ها بیان شد،بهترین روش درمان واریس باتوجه به پیشرفت های تکنولوژی در عرصه ی دانش پزشکی ،لیزر و RFواریس میباشد. چراکه با استفاده از این روش ها بیماران نیازی به بستری و بیمارستان و تحمل بیهوشی و جراحی را ندارند .علاوه براینکه جراحی واریس یک روش قدیمی می باشد وبه دلیل نیاز به بستری و بیهوشی دارای عوارض مختلفی می باشد ازجمله ی عوارض آن میتوان به احتمال واگیریه عفونت های داخل بیمارستان اشاره کرد همچنین بستری و جراحی هردو میتوانند باعث ایجاد ترومبوز ولخته های خون شوند .

واریس

که لخته های خون یکی از پر عارضه ترین بیماری های عروقی میباشد.درحالی که با استفاده از لیزر واریس بدون اینکه نیاز به بستری و بیهوشی وجود داشته باشد. برای همین برای بیمارانِ تحت درمان امکان عفونت های بیمارستانی و احتمال لخته های خونی از بین میرود .درمرکزواریس اصفهان ، همه بیمارانی که برای انجام لیزرواریس دراصفهان ، مراجعه می نمایند. پس ازمعاینه لازم وانجام سونوگرافی داپلررنگی، بدون نیازبه مراجعه به بیمارستان ،تحت لیزرواریس ویادرمان واریس باRF قرارمی گیرندوبلافاصله به بهبودی کامل ودائمی دست پیدامی کنند.

همچنین در تحقیقات متعدد که در معتبر ترین مجلات و کتاب های مرجع پزشکی به چاپ رسیده است . درمورد مقایسه ی بین لیزر واریس و سایر روش های اِندوواسکولارمی باشند، نشان داده شده است. این روش ها نتایج بسیار بهتر وپایداری خیلی بیشتر به همراه دارد .بنابراین به عنوان بهترین روش درمان واریس به طور قطع میتوان از لیزر واریس ،RFواریس ،اسکلروتراپی و سایر روش هایی که نیاز به جراحی ندارند نام برد.

نکته حائزاهمیت آنستکه آیاواریس های عمقی طنابی می توانندباعث ایجادآمبولی ریه شوندیاخیر، پاسخ روشن ومثبت است. انواع نارسایی های وریدی وواریس های بزرگ می توانندباعث ایجادلخته های خونی( ترومبوز) وبطورثانویه به آن آمبولی ریه شوند.
برای اطلاع ازجزئیات مربوط به لیزرواریس دراصفهان توسط دکترهادی زاده( بهترین متخصص واریس ایران ).(بهترین متخصص واریس اصفهان) ، باتلفن های مرکزواریس اصفهان تماس حاصل فرمائید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا