دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

تشخیص و درمان واریس و ضایعات عروقی

با توجه به گسترگی بیماری های عروقی، تشخیص و درمان واریس و ضایعات عروقی ، یک موضوع بسیار با اهمیت تلقی می گردد.تشخیص هر بیماری ، بایستی به بهترین کیفیت صورت پذیرد. در اینصورت استکه طرح ریزی درمان و اجرای آن با بهترین متد قابل انجام خواهد بود.با توجه به اینکه ضایعات عروقی انواع مختلف دارند طبیعتا روشهای تشخیصی و درمانی آنها نیز متفاوت می باشند.این مقاله ، یک مقاله توضیجی در مورد انواع روشهای تشخیصی و درمانی برای بیماران مبتلا به این بیماریها می باشد. اساس مطالب درج شده در این مقاله ، برگرفته از مقالات بهترین متخصص واریس ( دکتر هادی زاده ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشخیص و درمان واریس می توانید به سایر مقالات تفصیلی در این سایت مراجعه کنید.

 

 

تشخیص و درمان واریس و ضایعات عروقی

در مرکز فوق تخصصی واریس اصفهان ، بهترین متخصص واریس اصفهان برای درمان نیز از روش های گوناگون استفاده می نمایند. ایشان برای عروق بسیار ریز که بنام عروق عنکبوتی نامیده میشوند از روشهای مختلف ازجمله اسکلروتراپی و یا لیزر استفاده می نمایند. برای عروق درشت تر نیز اسکلروتراپی قابل استفاده می باشدو برای درمان این ضایعات عروقی بزرگتر می توان از اسکلروتراپی و انواع روشهای فشاری استفاده نمود. برای درمان واریس های بزرگ و برجسته و طنابی عموما از روشهای درمانی خاص خود که بسیار قدرتمند هستند استفاده می شود. توضیح این درمانها که شامل لیزر داخل عروقی و آر اف و چسب واریس می باشند بصورت خلاصه در ادامه این مقاله خواهند آمد. اگر تمایل داشته باشید که مطالب کاملتر در این حوزه را بدست آورید می توانید به سایر مقالات سایت بهترین متخصص واریس اصفهان در زمینه درمان واریس مراجعه نمایید.

 

تشخیص و درمان واریس و ضایعات عروقی

برای ضایعات طنابی که واریس های بزرگ می باشند بهترین روشهای درمانی عبارتند از لیزر داخل عروقی و یا آراف داخل عروقی. در این موارد واریس بلافاصله پس از انجام آر اف ابالسیون و یا استفاده از لیزر از بین رفته و هیچگونه عارضه ای را نیز در پی نخواهد داشت. همچنین از چسب واریس نیز می توان در اینگونه موارد استفاده کرد. این درمانها بسیار مقرون به صرفه بوده و نتایج درمان با آنها بسیار عالی و ایده آل می باشند. در مرکز فوق تخصصی واریس اصفهان انواع این دستگاهها گرد آوری شده و قابل استفاده برای همه هموطنان عزیزمان می باشند.

 

تشخیص و درمان واریس و ضایعات عروقی

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا