دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس در اصفهان

دکتر محمود هادی زاده، بعنوان بهترین متخصص واریس در اصفهان شناخته شده و زبانزد همگان و خاص و عام می باشند. شناخت بیماران واریس و نارسایی های عروق وریدی ازایشان و نتایج بینهایت عالی که در اثر درمان های بهترین متخصص واریس بدست آورده اند، باعث شهرت ملی ایشان شده است. دکترهادی زاده دارای بالاترین مدارک فوق تخصصی کشور هستند. سه مدرک فوق تخصصی در کنار بورد تخصصی درمان بیماریهای عروقی و بیماریهای قلبی، چهره ای منحصر بفرد از ایشان ساخته است.

دکتر محمود هادی زاده تنها پزشک در استان اصفهان و استان های همجوارهستند که دارای مدرک فوق تخصصی فلبولوژی ( مدرک مخصوص درمان واریس و بیماری های عروق وریدی ) می باشند.

ایشان بنیانگذازبهترین کلینیک لیزر واریس اصفهان(فوق تخصصی) ( بهترین کلینیک درمان واریس اصفهان )می باشند.کلینیک لیزرواریس اصفهان، با داشتن انواع جدیدترین دستگاههای لیزر و درمان واریس در اصفهان بنانهاده شده است. این مرکزواریس ،از چندین سال قبل توسط بهترین دکتر واریس اصفهان تاسیس گردیده است . درکلینیک بهترین درمان واریس اصفهان تعداد بسیارزیادی از بیماران تحت درمان واریس و نیز درمان لنفادم قرار گرفته اند.

برای درمان واریس پا در اصفهان ،لیزر واریس ،چسب واریس، اسکلروتراپی ،RF واریس و سایر روشهای درمان توسط بهترین متخصص واریس در اصفهان  بکار برده میشود . دربهترین کلینیک واریس ایران این روشهای درمانی برای درمان واریس بصورت اندوواسکولر و بدون نیاز به بستری یا بیهوشی ارایه می شوند.

 

عوارض واریس چیست ؟

این سوال یکی ازپرتکرارترین سوالات در کلینیک های واریس است . بیماران می پرسند  که اگر واریس خودرادرمان نکنیم ممکنست چه مشکلاتی  درآینده به سراغمان بیاید؟ بهترین متخصص واریس  درزمینه عوارض واریس و پیامدهای درمان نکردن آن مطالب فراوانی نوشته و منتشر نموده اند. تعداد زیادی ازعوارض ومشکلات ممکنست دراثر درمان نکردن واریس و نارسایی وریدی ایجاد شوند. از جمله این مشکلات که بطور طبیعی می توانند دامنگیر این بیماران شوند می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ایجاد ترومبوز یاهمان لخته های خونی
  • آمبولی
  • تغییر رنگ پوست
  • سیاه شدن پا
  • زخم شدن پاها
  • عفونت زخم
  • درد
  • ورم پا
  • احساس سنگینی درپاها
  • پیشرفت واریس و ناهنجاری های عروقی
  • ایجاد لنفادم وسایر بیماریهای مشابه

و تعداد زیاد دیگری از عوارض ومشکلات که ممکنست بوجود آیند . البته این مطلب به این معنا نیست که حتما همه این موارد درهمه بیماران ایجاد خواهند شد . در هربیمار، بطور معمول یک یا چند مورد از این موارد ایجاد می شوند . لذاستکه توصیه می کنیم بیمارانی که مبتلا به واریس  و نارسایی های وریدی هستند ، حتما بموقع و در اسرع وقت به درمان بیماری خود با بهترین روش درمان واریس  یعنی لیزر داخل عروقی یا RF داخل عروقی بپردازند. درمان بموقع و موثر باعث می شود که بتوانید  پیشگیری از عوارض واریس  را بصورت کامل انجام دهید . سایر عوارض واریس و نارسایی های وریدی را می توانید در بقیه مقالات سایت دکتر هادی زاده نیز ملاحظه بفرمایید.

 راههای تشخیص واریس و نارسایی های وریدی :

روشهای مختلفی برای تشخیص واریس وعوارض آن در دسترس هستند. بطور کلی در همه بیماریها ، اصل اول بر معاینه فیزیکی و بررسی وضعیت بیماری توسط پزشک است . این هم یکی از مواردی استکه نیاز مبرم به داشتن تجربه کافی و مهارت تشخیصی کامل دارد . بهمین دلیل استکه توصیه می شود برای درمان حتما به بهترین دکتر واریس مراجعه کنید تا تشخیص ودرمان مناسب را دریافت نمایید . از روشهای دیگری هم می توان استفاده کرد که از آنجمله می توان به استفاده از سونوگرافی داپلر رنگی اشاره کرد. بهترین دکتر واریس اصفهان ( دکتر هادی زاده ) در برخی موارد مورد نیاز همچنین از سایر روشها مانند سی تی آنژیوگرافی یا آنژیو گرافی و سایر روشها استفاده می کنند.

بهترین روشها برای درمان واریس :

این درمانهای بینهایت ایده آل (لیزرواریس وآراف واریس)سبب درمان کامل واریس (درمان قطعی واریس) میشوند . بیماران درمان شده توسط دکترهادی زاده { بهترین متخصص واریس در اصفهان }  برای همیشه از واریس و عوارض واریس نجات می یابند. این بیماران بایستی تحت بهترین روشهای درمان واریس قرارگیرند. درواقع این بیماران تا زمانی که نارسایی وریدی ( نارسایی سیاهرگی )داخل پا با استفاده از لیزر واریس ،چسب واریس ،اسکلروتراپی و یا سایر روشهای ،درمان نشوند نمیتوان به درمان پایدار واریس دست یافت . درصورتیکه بیمارواریسهای ظنابی داشته باشدمعمولاااگر واریسهای ایجاد شده برروی پوست  بهر طریقی درمان شود(بدون لیزر یاآراف واریس داخلی) باعث عود واریس خواهد شد.

بهترین متخصص واریس اصفهان

مزایای درمان واریس با لیزر داخل عروقی و RF :

خصوصیات فراوانی باعث می شودکه روشهای نوین درمان واریس ونارسایی های وریدی ،روشهای برگزیده وارجح باشند. بعنوان نمونه می توان گفت که یکی ازمهمترین امتیازات این روشها آنستکه نیاز به بستری ندارند. حقیقت آنستکه درمان واریس بوسیله  لیزرواریس دراصفهان  توسط بهترین متخصص واریس اصفهان ، بصورت سرپایی وفوری انجام می شود. بیماران نیاز به بستری دربیمارستان ندارند وبلافاصله ازکلینیک واریس اصفهان مرخص می شوند وبه سرکار وزندگی خودمراجعه می نمایند. لیزرواریس توسط بهترین متخصص واریس اصفهان(بهترین متخصص واریس شهرکرد)(دکترهادی زاده) بدون نیازبه بیهوشی وبستری انجام می شود. همچنین لیزرواریس دراصفهان نیاز به جراحی ، استفاده ازتیغ ، برش ، بخیه ندارد. بیماران بسیار راحت بوده و احساس آرامش داشته وهیچگونه مشکلی درموقع انجام درمان ویاپس ازآن نخواهندداشت.

ازسوی دیگر بهترین متخصص واریس ( دکترهادی زاده ) بیش ازسی سال سابقه طبابت موفق دارند. همچنین بیش ازپانزده سال سابقه درمان واریس وبیماریهای عروقی ، پشتوانه تجربی باارزشی برای ایشان می باشد. نتیجه این تجربیات وتلاشهای علمی باعث شده است که هیچکدام ازانبوه بیمارانی که به دکترهادی زاده مراجعه نموده اند، دچارعودواریس نشده اند. مراجعین بسیاری ازسراسر کشور به بهترین متخصص واریس مراجعه می نمایند. این موضوع ونتایج بسیار عالی وبینهایت درخشان باعث شده که دکترهادی زاده بعنوان بهترین متخصص واریس خوزستان و بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری وسایراستانها نیز شناخته شوند.

درمان عروق عنکبوتی با اسکلروتراپی :

بهترین متخصص واریس ، عروق عنکبوتی را با استفاده از اسکلروتراپی درمان می نمایند. این روش ، شامل تزریق ماده اسکلروزان مخصوص بوسیله سوزنهای بسیار ظریف بداخل عروق عنکبوتی است. این کار باعث درمان عالی و بسیار موثر این عروق می شودو هیچ نیازی به بستری و بیهوشی ویا استراحت پس از درمان هم ندارد. جهت مطالعه بیشتر می توانید به مقاله مربوطه در همین سایت مراجعه نمایید.

هزینه درمان واریس چقدراست؟

بسیاری ازبیمارانی که به بهترین متخصص واریس مراجعه می کنند دراین مورد سوال می کنند. در واقع مقوله هزینه های درمانی درسراسردنیا یک مطلب مهم وقابل توجه می باشد. پاسخ به این سوال در واقع نیازمند شناخت انواع بیماریهای وریدی وواریس می باشد. ابتدا باید دقت کنیم که آنچه درفرهنگ عمومی جامعه بعنوان واریس شناخته می شود در واقع مجموعه ای از انواع اختلالات عروقی می باشد. درواقع عموم مردم، به انواع اختلالات وریدی ، واریس می گویند.

طبیعی استکه هر یک از این روشهای درمانی، وسایل و تجهیزات و داروهای مورد مصرف مختلف و متفاوتی دارند. این تفاوت وسایل و تجهیزات باعث می شود که هر روش درمانی، هزینه جداگانه ای داشته باشد.اگر بیمار مبتلا به عوارض واریس هم شده باشد، هزینه هایی برای درمان این عوارض ممکنست مورد نیاز باشد. در مرکز واریس اصفهان، بهترین متخصص واریس، با کمترین هزینه و استفاده از بهترین و عالی ترین وسایل و تجهیزات استفاده می نمایند. این وسایل از بهترین کمپانی های ساخت لوازم پزشکی دردنیا ساخته شده اند.

لنفادم و واریس :

لنفادم در واقع یک بیماری مربوط به نارسایی عروق لنفاوی است . این بیماری می تواند بطور مستقل دیده شود . گاهی ازاوقات هم این بیماری بعنوان  یکی از عوارض نارسایی های وریدی ممکنست ایجاد شود .بسیاری ازبیمارانی که باورم پامراجعه می کنند ممکنست به واریس یالنفادم مبتلا باشند. گاهی این دوبیماری باهم دیده می شوند ودریک بیمار ، وجودهردوربیماری قابل مشاهده می شود. یکی ازعلل این موضوع آنستکه اختلالات وریدی که باعث ایجادواریس می شوند ، می توانند باعث لنفادم ( لنف ادم) هم بشوند. همانگونه که درمقالات این سایت هم اشاره شد، سیستم سیاهرگی (وریدی) یک راه بسیارمهم تخلیه مایعات وموادزاید ازاندامها به سوی قلب می باشد.

در صورتی که بهر دلیل اسیبی به سیستم لنفاوی (عروق لنفاوی) وارد شود ،تخلیه مایع و مواد اضافی از اندامها مختل میشود. دراینحالت اصطلاحابیمار مبتلا به لنفادم خواهد شد . دراینحالت تخلیه مایع و مواد اضافی از اندامها مختل میشود و بیمار مبتلا به لنفادم خواهد شد. لنفادم ( نارسایی لنفادم) نیز مانند نارسایی وریدی میتواند باعث ایجاد ورم پا (ادم پا) شود .لیکن میزان ادم پا در اثر لنفادم عموما بسیار بیشتر بوده و ادم ناشی از لنفادم ،ادم گوده گذار نمیباشد. که این یک وجه تشخیص مهم برای افتراق لنفادم میباشد . برای درمان لنفادم روشهای گوناگونی دردسترس است .

آیااین درمانها عود هم دارند؟

بیمارانی که به بهترین متخصص واریس مراجعه نمایند طبیعتا بهترین نتیجه راخواهند برد وبیماری آنها هرگز عود نخواهد کرد. تعدادبیشمار وبسیارزیادی ازبیماران ازسالهای قبل به کلینیک واریس دکترهادی زاده مراجعه وتحت درمان قرارگرفته اند. هیچکدام از این تعدادعظیم ازبیماران ، مجددا به نارسایی وریدی وواریس مبتلا نشدند .درواقع حتی یکنفرازبیماران ایشان ، مبتلابه عود بیماری نشده است. همه بیماران ایشان به درمان کامل و دایمی دست یافته اند .بسیاری ازآنان مبتلا به عوارض شدیدی نیز بوده اند.خوشبختانه همه این عوارض نیز برطرف شده وبیماران سلامتی کامل و حالت طبیعی وزیبایی کامل اندام خود رابازیافته اند.

فواید درمان واریس با لیزر واریس:

فواید درمان واریس با استفاده از لیزر واریس یا سایر روشهای اندوواسکولر بسیار زیاد می باشند. بیماران بلافاصله پس از استفاده از این روشها ، درمان کامل می شوند. در واقع بلافاصله پس از درمان ، اگر سونوگرافی انجام شود، نشان می دهد که نارسایی وریدی بیمار بطور کامل درمان شده است. بسیاری ازبیماران مبتلا به واریس وبیماریهای عروقی ، چنان مشکلات زیاد ودرد وورم ، زخم  وعفونت وسایرعوارض واریس دچارشده اندکه به مقوله هزینه اصولا فکرنمی کنند . اکثر بیماران فقط به دنبال خلاص شدن ازشراین بیماری خطرناک وآزاردهنده می باشند. لیکن بهرحال درمورد هزینه ها بایدگفت که اینمورد  بستگی کامل به  نوع بیماری وشدت آن دارد.

درمرکز واریس اصفهان ، بهترین متخصص واریس کشور، ابتدا به بررسی دقیق بیماری وشدت آن می پردازند.سپس درمان کامل برنامه ریزی شده ودرمدت زمان بسیارکوتاهی بانجام می رسد. هزینه ها براساس نوع درمان انجام شده متفاوت است . لیکن بهرحال درمرکز واریس اصفهان ، باکمترین هزینه ، انواع واریس ونارسایی های وریدی درمان می شوند .معمولا تخفیفات بسیار زیاد وخاصی برای بیماران درنظرگرفته می شود.به همه بیماران فاکتور هزینه های انجام شده وشرح درمانهای انجام شده نیز تحویل داده می شود تابتوانند هزینه هارا ازشرکتهای بیمه ، دریافت نمایند.

همانگونه که اشاره شد درمان واریس با استفاده از لیزر واریس و RF می تواند باعث درمان نارسایی های وریدی و واریس و نیز عوارض آنها از جمله زخم های وریدی پا شوند. یکی از نمونه ها از هزاران مورد درمان موفق واریس و نارسایی های وریدی را که توسط دکتر هادی زاده انجام شده است را در عکس زیر ملاحظه می فرمایید.

چطور می توانم نوبت بگیرم ؟

خیلی راحت با استفاده از یکی از روشهای زیر می توانید برای ویزیت و درمان واریس از کلینیک لیزر واریس دکتر هادی زاده نوبت بگیرید. بیمارانی که تمایل به دریافت نوبت اینترنتی دارند ، می توانند نوبت اینترنتی بگیرند. در صورتی که گرفتن نوبت تلفنی را ترجیچ می دهید با شماره تلفن های مرکز واریس اصفهان تماس بگیرید . شماره های مرکز را می توانید در زیر همین مقاله مشاهده کنید . همچنین اگر روی آیکون تلفن پایین صفحه کلیک کنید ، می توانید نوبت تلفنی دریافت کنید . همانطور که بیان شد ،انواع روشهای درمانی عروقی توسط دکترهادی زاده (بهترین متخصص واریس دراصفهان)(بهترین متخصص درمان لنفادم)در اختیار بیماران محترم قرار دارد. اطلاعات کامل در مورد درمان واریس و نیز درمان لنفادم در مقالات مختلف سایت دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس در اصفهان) در دسترس میباشد. جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده

09211016462  و  03132242165  و  03132242164  و  09138991980

تماس بگیرید .

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا