دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

ورم پا ومچ پا

ورم پا ومچ پا

قسمت ۴

در سلسله مقالات قبلی مطالب متنوعی در مورد ورم پا ومچ پا بیان نمودیم.
اشاره شد که این مقالات ، ماحصل چندبرنامه آموزشی ازدکترهادی زاده است.دکترهادی زاده، بهترین متخصص واریس اصفهان وبهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری شناخته شده اند.گفتیم که علل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد این مشکلات و مشکلات مشابه شوند .

ورم واریس :

بایستی دقت نمود که همه موارد ورم پا و ورم مچ پا مربوط به واریس و نارسایی‌های وریدی نمی‌باشد .درواقع علل مختلفی ممکن است باعث ایجاد این مشکل شوند . از جمله‌ی این موارد می‌توان به نقرس اشاره نمود. نقرس یکی از مواردی است که می‌تواند باعث ایجاد ورم پا شود . ورم ناشی از نقرس عموما همراه با درد می‌باشد .ورم پاوورم مچ پادرنقرس عموما محدود به شست پا می‌باشد .

تمایل به درگیری آقایان:

نقرس بیشتر در آقایان دیده می‌شود.درموردانواع نقرس به مقالات بهترین متخصص واریس اصفهان (بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری) مراجعه شود‌
چنانچه نقرس پیشرفت کند ، می‌تواند باعث ورم پا و ورم مچ پا شود . این ورم پادربرخی مواردباورم واریس همراه می شود‌.درد ناشی از ورم نقرس نسبت به درد ناشی از واریس متفاوت است .

دردواریس:

درد واریس عموما دردی گنگ و منتشر در پا می‌باشد . این در حالی است که درد ناشی از نقرس یک درد تیز می‌باشد.جهت افتراق انواع واریس باعلل دیگردرد، به مقالات بهترین متخصص واریس اصفهان ، بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری سربزنید.

تظاهرات نقرس:

نقرس با تظاهرات گوناگون خود را نشان می‌دهد . علت زمینه‌ای اصلی در ایجاد نقرس ، اختلال در سوخت و ساز اسید اوریک می‌باشد . اکثریت بیماران مبتلا به نقرس ، اختلال در سوخت و ساز اسید اوریک دارند . تعداد کمتری از آن‌ها اختلال در دفع اسید اوریک دارند . این در حالی است که اختلال اصلی در واریس ، نارسایی‌های وریدی می‌باشد . نارسایی وریدی در اثر واریس ، عمدتا ناشی از اختلالات دریچه‌های لانه کبوتری می‌باشد . هرچقدر اختلال دریچه‌های لانه کبوتری شدیدتر باشد ، ورم پا و ورم مچ پا با اختلال بیشتر و شدت بیشتری تظاهر می‌یابد.
ادامه مطلب رادرسایت دکترهادی زاده ، بهترین متخصص واریس اصفهان ، بهترین متخصص واریس چهارمحال وبختیاری بجویید.
جهت مرورسایرمقالات دراین زمینه،روی لینک زیرکلیک نمایید

?????

?????

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا