دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

ادم دست و پا (ورم دست و پا)

مرکزدرمان ورم (فوق تخصصی)دکترهادی زاده ، ازسالهاقبل ،بعنوان بهترین مرکزدرمان ورم (ادم) بابکارگیری انواع روشهاودستگاههای جدید، به درمان ادم(درمان ورم دست وپا) می پردازد.
ادم(ورم) در حقیقت تجمع مایعات از مویرگ های خونی به بافت اطراف آن و نشت در بافت های مختلف انجام میشود. ادم دست و پا (ورم دست و پا) یک بیماری نسبتا شایع است که با دلایل متعددی ممکن است رخ دهد و می تواند عوارض بسیار زیادی را به بار بیاورد و باعث مشکلات فراوان برای بیماران شود کلینیک درمان ادم اصفهان از سالها قبل به درمان بیماران ادم(درمان ورم دست و پا) می پردازد و در طی چند مقاله قصد داریم به علل ایجاد ادم(ورم دست و پا) بپرداریم و سپس به مبحث درمان ادم (روشهای درمان ورم دست وپا) بپردازیم.بسیاری ازحالات التهابی با ایجادآسیب می توانند باعث ایجاد ورم شوند. علل ادم (ورم) گوناگون است که در زیر به برخی از آنهااشاره میکنیم.
الف)برخی بیماری های خطرناک:
به عنوان مثال برخی سوختگیها و عفونت های شدید و خطرناک میتوانند سبب شوند که مایعات از داخل عروق خونی به بافت های خونی نشت پیدا کنند که باعث ادم (ورم)کل بدن میشوند.
ب) نارسایی قلبی:
در صورتی که نارسایی قلب به هر دلیل رخ دهد خون بصورت کامل به بافت ها پمپاژ نمیشود و مقادیری از مایعات در پاها تجمع پیدامی کنند. در صورت نارسایی قلبی و عدم درمان مناسب،مایع علاوه بر دست وپا،درریه ها هم تجمع میابد وسبب آسیب بافت ریه(تجمع مایع در ریه ها)و ایجاد اختلال میشود.مطالب تکمیلی دراین زمینه رامی توانید درسایت دکترهادی زاده زیرعنوان بهترین متخصص درمان ورم(بهترین متخصص درمان ورم اصفهان) بدست آورید.
ج) نارسایی های عروقی:
انواع نارسایی عروقی هم می تواند باعث ادم (ورم) شود. در صورت نارسایی وریدی ،بسته به اینکه کدام یک از ریه ها درگیر شده باشند و نارسایی در اثر نارسایی کدام رگ باشد ونارسایی وریدی در اثر اختلال کدام ورید رخ داده است برخوردبابیماری و درمان های آن متفاوت است. درصورت درگیری و نارسایی های وریدی عمقی پاها ،ادم پا(ورم پا) رخ میدهد که میزان و شدت آن وابسته به این است که نارسایی تاچه حدشدیداست (یعنی نارسایی وریدی آیاحاداست یامزمن شده و چقدرشدید است ) در صورتی که شدت نارسایی وریدی درعروق عمقی و نارسایی دردریچه های لانه کبوتری ایجاد شده باشند پاها میتوانندمتورم شوند و علاوه بر آن می توانند عوارض دیگری داشته باشند از جمله ورم شدید ، زخم های وریدی، خونریزی، آمبولی و….
در صورت درمان مناسب نارسایی های وریدی عمقی میتوان عوارض آن را نیز تا حدود زیادی برطرف نموده که البته درمان اینگونه نارسایی های عمقی که در اثر نارسایی دریچه های لانه کبوتری ایجادمی شوند ، بسته به شدت وشرایط خاص بیماراست. بیماران می توانند به کلینیک درمان ادم(کلینیک پاپزشکی) اصفهان مراجعه نمایند.
ادامه دارد….

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده تماس بگیرید.

یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا