دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس شاهین شهر

مردم شهر زیبا و با کلاس شاهین شهر از بیش از دو دهه قبل با بهترین متخصص واریس شاهین شهر، دکتر هادی زاده آشنا می‌باشند.کلینیک قلب و عروق و واریس دکتر هادی زاده  نزدیک به ۲۰ سال در شاهین شهر در خدمت بیماران قرار داشته است. بیماران بسیار زیادی از شهرهای اطراف برای درمان به کلینیک دکتر هادی‌زاده مراجعه می‌نمایند. در این مقاله شما رابا بهترین متخصص واریس شاهين شهر (بهترین متخصص واریس اصفهان) و مباحث مربوط به واریس و درمان های آن آشنا می کنیم.

آیا واریس حتماً باید تحت درمان قرار گیرد؟

بسیاری از بیماران سوال می‌کنند که اگر واریس واریس خود را درمان نکنیم ممکن است چه عواقبی برای ما به دنبال داشته باشد؟ شما برای دست یافتن به پاسخ این سوال میتوانید به تعداد زیادی از مقالات منتشر شده توسط دکتر هادی زاده، بهترین متخصص واریس ( لیست بهترین متخصص واریس اصفهان ) مراجعه کنید.

بهترین متخصص واریس شاهین شهر

بطور اجمال می توان گفت واریس یک بیماری پرعارضه است. عوارض زیادی مانند ترومبوز ( لخته های وریدی) ، ایجاد زخم‌های مزمن و عمیق و عفونت زخم و نیز احساس اسپاسم و درد عضلانی از عوارضی استکه می تواند در این بیماران دیده شود.

علاوه بر آن ورم، ایجاد بدخیمی، گز گز شدن و خستگی مزمن هم از عوارض دیگر ناشی از واریس و نارسایی های وریدی است. بسیاری از عوارض دیگر هم وجود دارد که‌ برای آگاهی از آنها می‌توانید به مطالب منتشر شده توسط بهترین دکتر واریس شاهین شهر(بهترین دکترواریس اصفهان )(بهترین دکتر واریس چهارمحال و بختیاری ) مراجعه داشته باشید.

ماهیت واریس :

وریدهای واریسی درواقع سیاهرگ‌های بیماروخراب شده ای هستند که باعث بروز یک سلسله از مشکلات بعدی می شوند.این سیاهرگها به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی دیواره‌هایشان نمی توانند وظیفه خود رابخوبی انجام دهند.علاوه براینکه این عروق ، ناکارآمدو گشاد می‌شوند می توانند باعث بروز مشکلات وخطرات بعدی وثانویه شوند.این امر باعث ضعیف شدن ورید وگاهی افزایش قطر آن و ایجاد تغییر شکل وگاهی بروز انحنا در رگ می شود.  در نتیجه، فشار خون وریدی افزایش می یابد که باعث کندی هدایت جریان خون از طریق این وریدهای واریسی می شود.

می دانیم که سیاهرگ‌های واریسی عمدتاً در پاها ظاهر می‌شوند، اما طبق مقالات بهترین دکتر واریس اصفهان(بهترین دکتر واریس اهواز ) این رگ هامی‌توانند در سایر اندام‌ها نیز با مکانیسم‌های مشابه ظاهر شوند.

انواع واریس:

انواع مختلف واریس واختلالات وریدی می توانند ازواریس های بزرگ و طنابی شکل تا تلانژکتازی متغیر باشد. وریدهای واریسی تنه ای بزرگ ترین هستند و ظاهری پرپیچ وخم داردارند.این در حالی است که اختلالات عنکبوتی عروقی یا مویرگی نازک تر و به رنگ ارغوانی یا قرمز هستند. این اختلالات عنکبوتی ناخوشایند هستند، اما به طور کلی غالبابا علائم همراه نیستند. انواع دیگر وریدهای واریسی وریدهای مشبک یا آبی رنگ یا همان عروق تغذیه کننده هستند.

آنها بزرگتر از عروق عنکبوتی شکل هستند، اما کوچکتر ازواریس های طنابی روی تنه هستند.  درمان وریدهای مشبک معمولا توسط اسکلروتراپی انجام میشود. اين درمان روندی دقیق و مهم است. علت آنست که این عروق مشبک، اغلب رگهایی هستند که تارهای عنکبوت کوچکتر مزاحم را تغذیه می کنند.

متخصص درمان واریس اصفهان

درمان های مختلف واریس

در حال حاضر روش های مختلفی برای درمان واریس وجود دارد:درمان جراحی یک روش قدیمی است که کیفیت مناسبی در مقایسه با روشهای درمانی جدید ندارد.این روش یعنی جراحی واریس می تواند باعوارض زیادی همراه باشد.
مطالعات مختلف میزان عود بالایی را متعاقب جراحی واریس نشان می دهند که باعث می شود این روش،بهترین روش درمانی نباشد.

علاوه براینکه جراحی واریس، باعود فراوانی همراه است، همچنین نیاز به بیهوشی دارد، همچنین بیماربرای همیشه جای زخم دارد .ضمنا جراحی واریس برای بسیاری از بیمارانی که علاوه بر واریس، بیماریهای دیگر هم دارند، توصیه نمی شود.
علاوه بر این معایب، جراحی واریس به مرخصی استعلاجی وماندن در بیمارستان و استراحت طولانی در منزل نیاز دارند.

میکروسرجری یا میکروفلبکتومی

این روش شامل انجام جراحی از طریق برش های کوچک است.
بهترین دکتر واریس شاهین شهر (بهترین دکتر واریس اصفهان ) از میکروفلبکتومی زیاد استفاده می کنند‌. در این روش ،بهبودی بیمار سریعتر است و نتایج بسیار خوبی بدست می آید.
این روش‌ها نیاز به بستری و مراجعه به بیمارستان ندارند. برای انجام این درمانها،از بی حسی موضعی برای جلوگیری از بستری شدن بیمار در بیمارستان استفاده می شود.

این روشهای بدون جراحی ، از هر نظر ، بهتر از جراحی هستند‌ یعنی علاوه بر اینکه راحت انجام می شوند و عود ندارند،از نظر زیبایی نیز از جراحی پیشی می‌گیرند، زیرا برش‌ها عملاً قابل دیدن نیستند. جراحی واریس ، به ظاهر پای بیمار آسیب می رساند ولی لیزر واریس در اصفهان ، آراف ، میکروفلبکتومی و اسکلروتراپی، هیچ اثری برروی پای بیمار بجا نمی گذارند.

اسکلروتراپی

اسکلروتراپی یک روش بسیارقدرتمند در درمان واریس و سایر مشکلات سیاهرگی است. اسکلروتراپی به دوصورت قابل انجام است . این دو نوع شامل اسکلروتراپی مایع و اسکلروتراپی با تزریق فوم است.
اسکلروتراپی مایع یک درمان موثر برای وریدهای نازک است که به “ورید عنکبوتی” معروف هستند.
یک داروی اسکلروزکننده مایع مخصوص وقوی وبی خطر به داخل ورید تزریق می شود. این روش، قوی است و نتایج خوبی ببار می آورد.

اسکلروتراپی بوسیله تزریق فوم در حال حاضر، موثرترین درمان برای از بین بردن دائمی رگ های بزرگ در سطح پوست است. فوم اسکلروز کننده توسط بهترین متخصص اسکلروتراپی در اصفهان ، زیاد بکار برده می شود. بهترین متخصص اسکلروتراپی در اصفهان (بهترین متخصص اسکلروتراپی شاهین شهر ) برای درمان انواع رگ های واریسی با در نظر گرفتن اندازه و مورفولوژی آنهااز فوم اسکلروتراپی استفاده می کنند .

نتایج درمان واریس توسط بهترین متخصص واریس شاهین شهر:

نتایج حاصل از درمان واریس توسط دکتر هادی زاده بینهایت عالی و رضایت بخش است. هزاران نفر از مردم از سراسر کشور تاکنون توسط ایشان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

برای کسب اطلاعات کاملتر و رزرو نوبت‌، می توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:
09211016462
03132242165
03132242164

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا