دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

اسکلروتراپی برای درمان اختلالات وریدی وواریس

اسکلروتراپی یک روش تزریقی بسیار جالب برای درمان واریس واختلالات وریدی است. درکلینیک واریس اصفهان از داروهای مختلفی برای درمان این اختلالات توسط اسکلروتراپی استفاده می شود. هرداروی خاصی که برای اسکلروتراپی بکار می رود می تواند تاثیرات خاص خود راداشته باشد . همه دارهپهایی که در اسکلروتراپی برای درمان اختلالات وریدی وواریس بکار می روند ، یکسان نیستند. تاثیرات وپیامدهای خاص هرکدام ، از دیگری جداست ودر این مطلب تلاش می کنیم در مورد اسکلروتراپی وسایر روشهای مشابه صحبت نماییم. این روشهای درمانی برای درمان واریس واختلالات وریدی بکار می روند. آیااسکلروتراپی همراه بادرد است؟ درمورد اینکه آیا اسکلروتراپی برای درمان اختلالات وریدی و واریس همراه درداست یا خیر ، زیاد سوال می شود. باید دراین مورد پاسخ داد که اسکلروتراپی توسط بهترین متخصص واریس ایران ( بهترین متخصص واریس اصفهان) همراه بادرد نیست.

اسکلروتراپی

بهترین متخصص واریس اصفهان ( دکتر هادیزاده )

درهنگام اسکلروتراپی برای درمان اختلالات وریدی وواریس از بهترین متدها استفاده می کنند. درنتیجه بیماران هیچگونه دردی را احساس نمی کنند . بیماران کاملارااحت هستند . پس از اتمام اسکلروتراپی نیز بیماران هیچ احساس درد یا سایر احساسات ناخوشایند را نخواهند داشت. درادامه نگاهی به واریس وبیماریهای وریدی خواهیم داشت. واریس چیست ؟ وریدهای واریسی وریدهای بزرگ شده وپیچ خورده هستند. هر تعدادی از سیاهرگ‌ها می‌توانند منشا ایجادواریس باشند. اما سیاهرگ‌هایی که بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند در پاهاهستند. این به این دلیل است که ایستادن و راه رفتن باعث افزایش فشار در وریدهای پایین تنه شما می شود.

وریدهای واریسی معمولاً رگهای آبی یابی رنگ قابل مشاهده هستند . این وریدها گاهی بسیار پیچ خورده می شوندودر زیر سطح پوست برجسته می شوند. تقریباً همیشه روی پاها تأثیر می گذارند. رگهای پیچ خورده را گاهی رگهای عنکبوتی می نامند. درصورتی به این رگها عروق عنکبوتی می گویند که قطر آنها کمتر از یک میلیمتر باشد. برای بسیاری از خانواده ها، رگ‌های واریسی و رگ‌های عنکبوتی مشکلات رایجی هستند. برای برخی موارد واریس ومشکلات عروقی می‌توانند باعث درد و ناراحتی شوند. گاهی اوقات به مشکلات جدی تبدیل می شود. همچنین ممکن است نشان دهنده افزایش خطر سایر مشکلات سیستمیک باشد. درمورد خطرات همراه با واریس واختلالات عروقی به مقالات دکترهادیزاده بهترین متخصص واریس اصفهان ارجاع میشود.

 علایم واریس:

واریس می تواند علائم زیر را داشته باشد: ایجادرگه های بنفش تیره یا آبی. رگهای پیچ خورده و متورم که شبیه طناب هستند. احساس درد یا سنگینی در پاها. احساس سوزش، لرز، گرفتگی عضلات و تورم ساق پا. درد بعد از نشستن یا ایستادن طولانی مدت. خارش اطراف یک یا چند عصب. زخم های پوستی نزدیک مچ پا،این به این معنی است که شما یک بیماری عروقی جدی دارید که باید درمان شود. البته تعداد علایم واریس وعوارض آن بسیار زیاداست. تعدادزیادی از این موارد درمقالات بهترین متخصص واریس ایران( بهترین متخصص واریس اصفهان) شرح داده شده است. دکترهادیزاده بسیاری از این مشکلات را بالیزرداخل عروقی دراصفهان وبرخی رابا اسکلروتراپی درمان می نمایند.

پیشگیری از واریس: چگونه می توان از ایجاد یاپیشرفت رگ های واریسی جلوگیری کرد؟

هیچ راهی برای پیشگیری کامل از واریس وجود ندارد. اما بهبود گردش خون و افزایش تون عضلانی ممکن است خطر ابتلا به آن یا بیماری‌های اضافی را کاهش دهد. تنها اقداماتی که می توانید برای درمان مشکل واریس انجام دهید، اقداماتی است که می تواند به پیشگیری از آن کمک کند. این اقدامات درسایت بهترین متخصص واریس اصفهان( بهترین متخصص واریس ایران ) دراختیارشماست .

در ادامه به تعدادی ازاقدامات انجام شده اشاره شده است تمرینهای ورزشی وورزش رادردستورکار زندگی خود قراردهید. مراقب وزن خود باشید واگر اضافه وزن دارید آنرااصلاح نمایید. این موارد وموارد بعدی به درمان وپیشگیری از واریس کمک می کند. خواه از اسکلروتراپی برای درمان واریس واختلالات وریدی استفاده کنید. یااز لیزر واریس در اصفهان بهره ببرید. خوردن غذاهای پر فیبر و کم نمک توصیه می شود. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و جوراب های تنگ خودداری کنید. پاهای خود را درطول روز وشب هرچه می توانیدبالا بیاورید. وضعیت نشستن یا ایستادن خود را تغییر دهید.

وریدهای واریسی به شرایطی گفته می شود که رگ ها گشاد می شوند. این امر گردش خون را در بدن دشوار می کند. وریدهای متورم می تواند دلایل زیادی داشته باشد. این مشکل در زنانی که تمام روز پشت میز کار می کنند بسیار شایع است. با این حال مردان نیز این مشکل را دارند. خوشبختانه برخی تمرینات مشخص شده می تواند این مشکل را حل کند.

اسکلروتراپی


بهترین راه برای جلوگیری از واریس، ورزش است.

در کنار داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل به طور منظم، عدم مصرف نمک و چربی بیش از حد در غذا، از الزامات اساسی برای غلبه بر این مشکل است

5 تمرین های ورزشی برای درمان واریس

1. رکاب زدن برای بهبود وضعیت وریدهای واریسی

این یک ورزش بسیار رایج است که در بهبود رگ های واریسی مفید است.

البته توصیه می شود که پاهارابالاببرید گویی که انگار در هوا دوچرخه سواری می کنید.

2. همچنین می توان آن را دراز کشیده روی تخت یا روی تشک یوگا انجام داد.

3. تمرین را 30 بار تکرار کنید و هر چند بار که می خواهید به تمرین ادامه دهید.

به یاد داشته باشید، در این بین باید استراحت وجود داشته باشد.

به سایت دکترهادیزاده بهترین متخصص واریس اصفهان رجوع نمایید.

2. دوچرخه سواری

دوچرخه سواری را به شدت توصیه می کنیم.

این یک تمرین بسیار خوب برای کل بدن به خصوص پاهای شماست.

1. هر روز که به پارک می روید یا به خرید می روید، با دوچرخه بروید. آن را به یک عادت تبدیل کنید.

2. دوچرخه سواری برای یک ساعت خوب است.

3. اگر دوست ندارید به پارک بروید، پس از یک دوچرخه ثابت استفاده کنید و آن را در خانه سوار کنید.

 

3. جدا کردن پاها

 

این تمرین را می توان به صورت نشسته روی یک صندلی، دراز کشیدن روی تشک یا دراز کشیدن مستقیم روی تخت انجام داد.

1. اول از همه پاهای خود را در هوا بلند کرده و باز کنید، سپس آنها را به عقب برگردانید و انگشتان پا را به هم وصل کنید.

2. این عمل را 20 بار تکرار کنید.

3. در ابتدا مقداری مشکل وجود خواهد داشت، زیرا به نیروی کمی نیاز دارد.

با انجام روزانه آن، قدرت به پاها می رسد و سپس انجام آن آسان می شود.

4. خم کردن انگشت شست

1. صاف روی تخت دراز بکشید و پاهای خود را صاف باز کنید.

2. انگشتان پا را به جلو و عقب بکشید. این تمرین را 20 بار با هر پا انجام دهید.

اسکلروتراپی

سایرمطالب

درمورد اسکلروتراپی برای درمان اختلالات وریدی وواریس مطالب زیادی وجوددارند.

بسیاری از این مطالب در مقالات بهترین متخصص واریس ایران ( بهترین متخصص واریس اصفهان )قابل خواندن است.

همانگونه که گفتیم اسکلروتراپی و لیزرواریس دراصفهان توسط دکترهادیزاده بطور مکرربرای بیماران استفاده می شود.

این روشها بسیارعالی وبدون کمترین اذیت برای بیماران می باشند.

این روشهای درمانی ، نیاز به بستری دربیمارستان یا بیهوشی وبستری ندارند.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا