دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص واریس در کردستان:

این مقاله در مورد معرفی بهترین روش‌های درمان واریس و بیماری‌های عروقی و بهترین متخصص واریس و بهترین متخصص واریس کردستان می‌باشد. سالهاست که تعداد زیادی از بیماران از کردستان واستانهای دیگر به دکتر هادی زاده، بنیانگذار جدیدترین درمان‌های واریس در مرکز کشور مراجعه می‌نمایند.

واریس و تاریخچه آن

سابقه آشنایی بشر با بیماری‌های عروقی و واریس به هزاران سال قبل برمی‌گردد. بشر از راه‌های گوناگون سعی در شناخت ماهیت و علل ایجاد بیماری‌های عروقی و بهترین روش‌های درمان آن داشته است. در آثار تاریخی به جامانده از هزاران سال قبل به عکس‌های جالبی برخورد می‌کنیم. در بسیاری از سنگ نگاره‌ها، بیمارانی را مشاهده می‌کنیم که پاهای خود را با  بانداژ‌های مخصوصی بسته‌اند.

بهترین متخصص واریس در توضیح این آثار تاریخی اشاره می‌کنند که این بیماران در واقع واریس داشته اند. این بیماران با بستن بانداژ‌های مخصوص سعی در کنترل درد واریس می‌کردند. همچنین از تعداد زیادی از روغن‌ها، ضمادها و داروهای خوردنی مختلف برای کنترل درد و ورم پاهااستفاده می‌شده است. لیکن هیچ کدام از این روش‌ها باعث درمان کامل بیماران نمی‌شده و فقط تا حدودی درد و سنگینی را التیام می‌بخشیده است. در دهه‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر درمان‌های بیماری‌های عروقی بوده‌ایم. این درمان‌های جدید مبتنی بر بهترین روش‌های موثر همراه با بهترین نتایج پایدار بوده است.

لیزر واریس

لیزر واریس به انواع مختلف تقسیم می‌شود .دو نوع اصلی لیزر شامل لیزر عمقی یا داخل وریدی و لیزر سطحی می‌باشد. لیزر عمقی بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند اختلالات مهم داخلی را درمان کند. در واقع قدرت این نوع لیزر عمقی در حدی زیاد است که می‌توان به وسیله آن نتایج بسیار خوب و مناسب در درمان‌های عروقی داخلی به دست آورد.

همچنین از دیگر تکنولوژی‌های قدرتمند مانند RF نیز استفاده می‌شود.به وسیله این تکنیک‌ها بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس اصفهان) (دکتر هادی زاده ) به درمان قطعی انواع واریس و نارسایی‌های وریدی می‌پردازند. نتایج درمان واریس و نارسایی‌های وریدی به وسیله لیزر داخل عروقی و امواج رادیو فرکوئنسی (آر اف) بسیار ایده‌آل و پایداروهمیشگی می‌باشند.

تفاوت‌های لیزر سطحی و عمقی واریس

لیزر سطحی با استفاده از قلم ها یا هندپیس های سطحی انجام می‌شود.  بر اساس وارد کردن شات‌های لیزر بر روی پوست، باعث بهبود عروق واریسی می‌شود. روش عمل آن بدین ترتیب است که لیزر سطحی با استفاده از وارد کردن شات‌های بسیار کوتاه مدت بر روی پوست باعث درمان عروق عنکبوتی و ریز می‌شود.

در واقع یکی از اختلافات اصلی بین لیزر سطحی با لیزر داخل عروقی آن است که لیزر سطحی به مدت خیلی کوتاه به محل رگ تابانده می‌شود. این در حالی است که لیزر عمقی با قدرت بسیار بیشتر و به مدت طولانی در داخل رگ تابش می‌شود. همچنین لیزر سطحی نیازی به استفاده از سونوگرافی ندارد. این در حالی است که برای انجام لیزر داخل عروقی و RF بایستی حتماً از سونوگرافی درحین درمان استفاده کرد. بهترین متخصص واریس ایران ( بهترین متخصص واریس کردستان )( دکتر هادی زاده )از بهترین وجدیدترین دستگاه‌های لیزر داخل عروقی، آر اف، سونوگرافی و سایر دستگاه‌های به روز و پیشرفته دنیا استفاده می‌کنند.

بهترین متخصص واریس کردستان کیست؟

همان گونه که اشاره شد بسیاری از بیماران محترم از شهرهای مختلف استان کردستان به اصفهان مراجعه می‌نمایند این بیماران برای آنکه بتوانند واریس و اختلالات عروقی خود را با بهترین درمان‌های آمریکا و اروپا درمان نمایند به دنبال بهترین متخصص واریس کردستان می‌باشند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان از استان کردستان توسط بهترین متخصص واریس اصفهان در اصفهان تحت درمان قرار گرفته‌اند و به بهترین نتایج دست یافته‌اند بنابراین بیماران زیادی از استان کردستان برای درمان به کلینیک فوق تخصصی واریس دکتر هادی زاده مراجعه می‌نمایند.بهمین دلیل ایشان بعنوان بهترین متخصص واریس کردستان نیز معروف می باشند.

هموطنان عزیزمان از سراسر کشور برای درمان واریس پس از تحقیقات فراوان دکتر هادی زاده را انتخاب می‌نمایند. علاوه بر هموطنانی که در ایران زندگی می‌کنند بسیاری از هموطنان مقیم خارج از کشور و همچنین بسیاری از بیماران سایر کشورها که به دنبال بهترین درمان برای اختلالات عروقی و واریس خود هستند رهسپار اصفهان می‌شوند. این بیماران بلافاصله توسط مرکز واریس اصفهان (مجهز‌ترین و بزرگترین مرکز واریس کشور )پذیرش شده وبلافاصله تحت درمان قرار می‌گیرند.

بهترین روش درمان واریس

بهترین روش درمان واریس از دیدگاه دانشمندان محقق در سراسر دنیا درمان واریس به وسیله RF ویا لیزر داخل عروقی می‌باشد.این تکنیک‌های درمانی باعث بهبود فوری و درمان قطعی و همیشگی واریس و نارسایی‌های وریدی می‌شوند. بهترین روش‌های درمانی که شامل لیزر ،RF، اسکلروتراپی و موارد مشابه آن می‌باشند در کلینیک فوق تخصصی واریس اصفهان در اختیار بیماران قرار دارد.

همان گونه که اشاره شد بیماران بیشماری از سراسر کشور و همچنین از استان کردستان برای دریافت درمان کامل به مرکز واریس اصفهان مراجعه می‌کنند. این بیماران که به دنبال بهترین متخصص واریس کردستان هستند نهایتاً با دکتر هادی زاده آشنا می‌شوند. دلیل این است که هزاران بیمار از سراسر کشور و از جمله از کردستان به اصفهان آمده و توسط ایشان تحت درمان کامل قرار گرفته‌اند.

آیا امکان عود پس از درمان واریس وجود دارد؟

در مورد امکان عود باید به چند نکته اشاره نمود: اولین مسئله آن است که تاکنون حتی یک نفر از بیمارانی که توسط بهترین متخصص واریس (بهترین متخصص واریس کردستان) (دکتر هادی زاده) درمان شده‌اند دچار بازگشت و عود بیماری نشده‌اند. بنابراین در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را بنمایید تا دچار عود و عوارض  بعدی نشوید. نکته دوم آنکه اصولاً آر اف و لیزر داخل عروقی دو تکنیک بسیار قدرتمند هستند که باعث درمان قطعی و بدون بازگشت واریس و نارسایی‌های وریدی می‌شوند.

اسکلروتراپی واریس:

برای درمان واریس‌های سطحی بهترین متخصص واریس اصفهان ( بهترین متخصص واریس کردستان ) ( دکتر هادی زاده ) غالبا از تکنیک اسکلروتراپی استفاده می‌کنند. این روش درمانی بسیار قدرتمند شامل تزریق مواد خاص به نام مواد اسکلروزان به داخل واریس‌های سطحی می‌باشد. در نتیجه واریس های عنکبوتی و واریس های سطحی که با چشم قابل رویت می‌باشند به طور کامل برطرف می‌شوند. بنابراین طبق نظر بهترین متخصص واریس، بهترین روش برای درمان واریس‌های بزرگ و نارسایی‌های شدید وریدی لیزر داخل عروقی و آر اف می‌باشد. از طرف دیگر بهترین روش درمان واریس های سطحی اسکلروتراپی است.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا