دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بیماری دریچه قلب

بیماری دریچه قلب:

بیماری دریچه قلب یک یا چند دریچه را ممکن است مبتلا نماید توضیح آنکه مسیر جریان خون در دریچه های قلبی همیشه یک طرفه و در یک جهت انجام میگیرد.

بیماری های دریچه قلب گاه به صورت تنگی دریچه می باشد که آنرا استنوزیس می نامند. در این حالت دریچه به طور کامل باز نمی شود حالت دیگر بیماری دریچه خونی که از دریچه عبور می کنند به علت نارسایی کاملا بسته نشده در نتیجه مقداری خون در جدول قبلی برگشت می نماید. بنابراین قلب باید با شدت بیشتری خون را به طرف دریچه پمپ تلمبه نماید تا بتواند خون را از دریچه تنگ شده بودند در مورد نارسایی دریچه قلب باید خون برگشت شده را بار دیگر به طرف دریاچه پمپ نمایند. نهایتا اینکه قلب علت کار اضافه ابتدا بزرگ تر و ضخیم تر شدن عضلات قلب خسته و نارسا میکرد که در صفحات بعدی توضیح می دهیم.
همچنین دریچه های قلب ممکن است به علت جوش خوردن یا اسکار آن نیز نتیجه بیماری روماتیسم قلبی از دچار گردد گاهی سال‌ها از زمان این بیماری گذشته ولی در این حالت نیز مشکلات سابق به وجود می آید . اطلاعات تکمیلی درسایت دکترهادی زاده، زیرعنوان بهترین متخصص قلب اصفهان (بهترین متخصص واریس اصفهان ومتخصص قلب ) دردسترس است.درممکن است دریچه قلب علت بیماری مادرزادی دچار اختلال و تعیین نارسایی و بیماری‌های دیگر باشد این حال اغلب در سنین جوانی ممکن است مشخص نشود به علائم ناراحتی برای بیماران ایجاد نکند به تدریج در طی سال‌های بعد علائم بیماری کم و ظاهر گردد امروزه در کشورهای بهداشت پیشرفت در بیماری روماتیسم قلبی بسیار نادر است.مطالب کاملتر درسایت دکترهادی زاده زیرعنوان بهترین متخصص قلب وعروق دراختیارشماست. پیشرفت عمل جراحی با قلب باز به طور جالبی آینده این بیماران بهبود بخشیده و با اعمال جراحی مخصوص دریچه های معیوب و درمان می کند و نتایج خوبی با عمل جراحی حاصل می گردد به طور کلی هر ۲۴ عوارض غیر طبیعی به هر علت درد رگهای قلبی باشد می بایست قبل از اعمال جراحی دهان و دندان خصوصاً بلافاصله قبل از عمل از آنتی‌بیوتیک‌های پزشک تجویز می‌کنند استفاده نمایند زیرا باکتریهای که وارد خون می شوند به آسانی می تواندروی دریچه های معیوب مستقر کردند. عفونت دریچه‌های قلب را آندوکاردیت می‌گویند هرچند بیماری با وجود آنتی‌بیوتیک‌ها نادر است ولی از نظر خطر بیماری سلاح است که درمان بیماری را در بیمارستان به مدت چند هفته بستری شدن انجام داد.
بیماری دریچه قلب
جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده

۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱

تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا