دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان کیست؟

اسکلروتراپی و مطالب مربوط به آن :

با سلام به شما خوانندگان محترم در این مقاله ، به مطالب مربوط به درمان واریس و اختلالات عروقی با استفاده از اسکلروتراپی و سایر روشهای نوین و بروز دنیا می پردازیم.

بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان کیست؟

بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان کیست؟ اسکلروتراپی چگونه انجام می شودوچه مزایایی دارد؟ دراین مقاله به نکاتی درمورداسکلروتراپی ومیکروفلبکتومی می پردازیم. این مطالب ماحصل چندمقاله ازدکترهادی زاده( بهترین متخصص اسکلروتراپی اصفهان ) است.اولین پزشکی که در اصفهان واستانهای همجوار ، اسکلروتراپی را برای درمان واریس بکار برد دکترهادیزاده هستند. درمان واریس با روشهای مختلف قابل انجام است . مهمترین روش درمان واریس های بزرگ ، استفاده از لیزر واریس است.

برای همین منظور دکتر هادیزاده بهترین متخصص واریس اصفهان ، لیزر واریس در اصفهان را بنیانگذاری نمودند. همچنین ایشان برای اولین بار ، سایر روشهای درمان واریس دراصفهان را به بیماران معرفی نمودند. دکتر هادیزاده بهترین متخصص واریس اصفهان بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان ازروشهای دیگر هم برای درمان واریس استفاده می کنند. ازجمله این موارد می توان به استفاده از آراف (RF)، برای درمان واریس در اصفهان اشاره کرد. همچنین استفاده ازچسب واریس که برای اولین بار توسط ایشان انجام شد. ایشان ار اسکلروتراپی هم برای درمان بسیاری ازاختلالات وریدی استفاده می کنند. به همین دلایل است که ایشان را بعنوان بهترین متخصص واریس اصفهان وبهترین متخصص اسکلروتراپی در اصفهان می شناسند.

ماهیت اسکلروتراپی

این روش، یک روش سرپایی وقدرتمنداست. اسکلروتراپی دردرمان بیماریهای مختلفی بکاربرده می شوند. یکی ازموارددرمان بااسکلروتراپی، واریس ونارسایی وریدی است . اسکلروتراپی درواقع تزریق مواردمخصوصی بداخل عروق است. این عروق نارسا، پس ازتزریق مواداسکلروزان ، کاملابهبودمی یابند. ماهیت اسکلروتراپی چیست؟اسکلروتراپی چگونه اثرمی کند وچه ویژگیهایی داردازجمله مواردی استکه دراین مقاله به آن می پردازیم. اسکلروتراپی استفاده ازمواد اسکلروزه کننده وریدها می باشد.

وریدهایی که نارسایی پیداکرده اند، دچارمشکلات فراوان می شوند ومی توانندخطراتی رابرای بیماران بهمراه داشته باشند. اگربیماران مبتلا به نارسایی وریدی تحت اسکلروتراپی واریس یالیزرواریس قرارنگیرند می توانندبه عواقب بعدی دچارشوند. مواداسکلروزان اقسام گوناگونی دارند ومی توانند بااستفاده ازموادمختلفی انجام شوند.این مواداسکلروزان بااستفاده ازسوزنهای بسیارباریک بداخل رگهای بیماران تزریق می شوند. نتیجه اینکاراینستکه بیماران بطور کامل از شر واریس ونارسایی وریدی خلاصی می یابند. درباره موادموردمصرف دردرمان واریس ونارسایی های وریدی ، به دیگرمقاله ها درهمین سایت ( سایت بهترین متخصص واریس ) رجوع گردد.

نحوه انجام اسکلروتراپی:

انواع داروهای مختلف دراسکلروتراپی بکارمی روند. این داردهاتاثیرات وقدرت اثرمختلفی دارند. دکترهادی زاده(عالی ترین دکترواریس)(عالی ترین متخصص واریس اصفهان)ازداروهای ترکیبی استفاده می کنند. این داروهای ترکیبی ، عالی ترین نتایج رابهمراه دارند. برای مشاهده فیلم اسکلروتراپی , روی فیلم زیر کلیک کنید

 

اسکلروتراپی برای کدام رگهابکارمی روند؟

دکترهادی زاده( برترین دکترواریس اصفهان) اسکلروتراپی رامعمولابرای عروق سطحی بکارمی برند. البته ایشان دربرخی مواردبرای عروق عمقی نیزازاسکلروتراپی استفاده می کنند. نتایج اسکلروتراپی، اگربخوبی انجام شوندبسیارعالی است.درمورداسکلروتراپی وموارداستفاده ان ( اندیکاسیونها) می توانیدبه مقالات دکترهادی زاده مراجعه نمایید. دکترهادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان) ازاسکلروتراپی درمواردگوناگون بهره می برند. ایشان ازاسکلروتراپی دردرمان نارسایی های وریدی داخلی ونیزسطحی استفاده می نمایند.

چه کسی می توانداسکلروتراپی انجام دهد؟

اسکلروتراپی اگربخوبی انجام نشود، عوارض ایجادمی کند. بهمین دلیل بایستی توسط یک فلبولوژیست متبحرباتجربه انجام شود. دکترهادی زاده(بهترین متخصص اسکلروتراپی اصفهان) ، فوق تخصص فلبولوژی هستند. ایشان ازبیش از سیزده سال قبل اسکلروتراپی رابصورت مداوم انجام می دهند. بیماران دکترهادی زاده کلابه درمان قطعی واریس دست پیداکرده اند. این بیماران هیچگونه عودیاعوارضی نداشته اند.

اگر واریس را با اسکلروتراپی و لیزر درمان نکنیم، چه عوارضی دارد؟

بدون درمان ، رگهای واریسی می توانند بزرگ و بدتر شوند. در نتیجه ، علائم شدیدتر می شوند. این عوارض واریس ،مشکلات سلامتی اضافی می توانند ایجاد کنند. برخی عوارض واریس شامل مواردزیرهستند: جمع شدن شدید خون در رگها که بازگشت خون به قلب را کند می کند. اینحالت می تواند می تواند باعث ترومبوز ورید عمقی و آمبولی ریه شود.زخم یا زخم های پوستی هم از جمله پیامدهای دردناک مربوط به واریس است . تحریک مداوم ، تورم و بثورات دردناک روی پاها را نیز باید به لیست عوارض واریس اضافه نمود.اسکلروتراپی یک روش علمی بسیارعالی برای درمان اختلالات وریدی و برخی انواع واریس است.

دراین مطلب تلاش می کنیم بااتکا به مطالب منتشرشده ازدکترهادیزاده بهترین متخصص اسکلروتراپی واریس در اصفهان ، مطالب مفیدی را بیان کنیم . اگر شما هم مبتلا به اختلالات وریدی هستید این مقاله برای شما مفید خواهد بود. منظور ازاختلالات وریدی ، مواردی مانند رگهای عنکبوتی برروی پوست یا عروق رتیکولر و همچنین وریدهای واریسی می باشد. هرکدام از موارد فوق ، برای خود تعاریف علمی خاصی دارند که در ادامه این سلسله مقالات بیان می شود. مطالب تکمیلی را هم می توانید از مطالب دکتر هادیزاده بهترین متخصص اسکلروتراپی دراصفهان پیداکنید.

اسکلروتراپی دردرمان واریس

اسکلروتراپی دردرمان واریس وسایر بیماریهای وریدی کاربرد وجایگاه خاص خودر ادارد. دکتر هادیزاده بهترین متخصص واریس اصفهان از اسکلروتراپی بیشتر برای درمان عروق سطحی ظریف بهره می برندو در واقع بهترین متخصص واریس اصفهان( بهترین متخصص واریس ایران) از هر روشی برای مورد خاص خود استفاده می کنند. مثلا اسکلروتراپی توسط ایشان بیشتر برای درمان عروق سطحی بااختلالات خاص بکار می روند. مثلا وریدهای عنکبوتی سطحی ، به بهترین شکل به درمان با اسکلروتراپی پاسخ می دهد. همچنین وریدهای سطحی رتیکولرنیز به بهترین وجه با اسکلروتراپی درمان می شوند.اسکلروتراپی، روشی است که دربیماران مبتلا به رگهای واریسی ازنوع تلانژکتازی یا رتیکولر بکار می رود. تلانژکتازی ها، عروق نازک قرمز رنگی هستند که بر روی پوست قرار گرفته و در برخی موارد حالت رگه رگه و در بعضی افراد،حالت عنکبوتی ،با یک هسته مرکزی دارند.

درغالب موارد ، تلانژکتازی ها عروق واریسی هستند که کاملا سطحی بوده و ریشه داخلی در داخل اندام ندارند ولی در تعداد معدودی از بیماران، در زیر این عروق سطحی،عروق داخلی قطورتر نارسایی وجود دارند که عامل ایجاد تلانژکتازی شده اند. هر چند با استفاده ازلیزر سطحی می توان در برخی موارد، به درمان قابل قبولی دست یافت، ولی فوم اسکلروتراپی با استفاده از سرسرنگهای بسیار نازک، چنانچه بخوبی انجام شوند، درمان انتخابی برای درمان واریس از نوع تلانژکتازی است. در مورد عروق واریس از نوع رتیکولر، نیز درمان اصلی و انتخابی ،همان اسکلروتراپی است. عروق واریسی رتیکولر نیز واریس های سطحی هستند که معمولا درسطح پوست قرارداشته و برنگ آبی یا سیاه دیده می شوند. واریس های رتیکولر عمدتا پاسخ بسیار مناسبی به درمان واریس با اسکلروتراپی می دهند.

نکته مهم درمورد اسکلروتراپی عروق واریس آنست که، این درمان ،روشی ایده آل و دائمی بوده و عروقی که تزریق در آنها صورت می گیرد در صورتیکه درمان بصورت مناسب و باغلظت و نوع داروی متناسب با بیمار انجام شود، بصورت کامل درمان شده و عود نخواهند داشت. فوم اسکلروتراپی دربرخی از موارد واریس های دیگر نیز بکار می روند ولی درمان انتخابی درموارد واریس ها یازنوع تلانژکتازی یارتیکولر است. دراغلب موارداسکلروتراپی، نیاز به چندجلسه برای رسیدن به درمان کامل عروق واریسی پا وجود دارد. اسکلروتراپی می تواند باعث جلوگیری از تکرار عوارض ناشی از وریدهای واریس شود. همانگونه که قبلا اشاره شد، واریس ها، بسته به اینکه چه شدتی داشته باشند و چه نوعی باشند، عوارض مختلفی می توانند داشته باشند که از جمله آنها می توان به خونریزی بسیارشدید، زخم، درد، سنگینی ،تورم و… اشاره کرد که با اسکلروتراپی ،از تکرار این عوارض پیشگیری می شود. اسکلروتراپی در صورتیکه توسط متخصصان با تجربه انجام شود هیچگونه عوارضی بهمراه نداشته ونیاز به استراحت درمنزل و یا بستری در منزل هم نخواهد داشت و بیمار بلافاصله می تواند به سرکار خودبازگردند.

نتایج درمان واریس بااسکلروتراپی

اسکلروتراپی دراصفهان توسط دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد)ازسالهاقبل انجام می شود. بیماران محترم ازاستان چهارمحال وبختیاری وشهرکردو….نیزبه دکترهادی زاده مراجعه می کنند. علت استقبال بیماران ازاصفهان وشهرکرد، مشاهده نتایج بسیارعالی ازدرمان قطعی واریس است. درواقع درمانهای انجام شده توسط دکترهادی زاده، کاملابدون بازگشت وصددرصدموفق می باشند. نتایج همه درمانهای انجام شده توسط ایشان درمرکزواریس اصفهان، بسیارعالی وموفق بوده است.

درمورد اختلالات عروقی دراین سایت ، که متعلق به بهترین متخصص اسکلروتراپی است ، مطالب زیادی خوانده اید. دراین مجال تلاش داریم که مطالب اصلی درمورد اسکلروتراپی واریس رادراختیارشمابگذاریم. اگرمبتلا به واریس های عنکبوتی هستید توصیه مااینستکه این مطلب رادنبال کنید. دراین مجال ، می توانیم مطالب متنوعی رادراختیارشماقراردهیم. اسکلروتراپی یکی ازروشهایی استکه می تواند به درمان انواع بیماریهای وریدی کمک کند. درمواردی که بهترین متخصص اسکلروتراپی ( دکترهادیزاده) اسکلروتراپی راانجام می دهند، بهترین نتایج برای بیماران حاصل می شود.

انواع درمانهای واریس و اختلالات وریدی:

درمان واریس های طنابی:

واریس های بزرگ وطنابی توسط دکترهادی زاده ، بوسیله لیزرداخل عروقی وRF درمان می شوند. این روشهای منحصربفرد، بدون بازگشت می باشند. درمان توسط این روشها، یک روش کلاسیک درمان بین المللی است.

میکروفلبکتومی :

میکروفلبکتومی یک روش ایده آل درمانی است. دراین روش پزشک از طریق یک سوراخ پوستی رگ های واریسی بزرگ در پاها را درمان می کند. از بی حسی موضعی استفاده می شود. معمولاً جای زخم بسیار کمی وجود دارد.

اسکلروتراپی در درمان عروق عنکبوتی :
این عروق بدلیل بزرگ و برجسته شدن عروق ریز زیر پوستی ایجاد می شوند. رنگ این عروق از ارغوانی تا بنفش یا قرمز متغیر می باشد.عروق عنکبوتی  در خانمها شایعتر است . با بارداری ، ماندن زیاد در زیر آفتاب و افزایش سن ، این عروق تشدید می شود.

اسکلروتراپی در درمان رگهای آبی سطح پوست:

رگهای بزرگتر از عروق عنکبوتی بنام عروق آبی رنگ یا رتیکولر شناخته می شوند. بهترین دکتر اسکلروتراپی ( دکتر هادی زاده ) این عروق را نیز با استفاده از اسکلروتراپی با بهترین نتایج ممکن درمان می نمایند.

دکتر هادی زاده ، بهترین متخصص اسکلروتراپی و لیزر واریس:

بهترین متخصص واریس بدون شک دکترهادی زاده می باشند.ایشان باداشتن بهترین مقالات ونیز سابقه هزاران عمل لیزرواریس دراصفهان ، زبانزد همگان می باشند. اگرتمایل به آشنایی بانتایج درمان واریس بااستفاده از لیزرواریس دراصفهان دارید، به ویدیوهای موجوددرگالری سایت سربزنید. بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس اصفهان) انواع واریس رابااستفاده ازبهترین متدهاتحت درمان قرارمی دهند. این رووشها باعث درمان قطعی وفوری بیماری واریس می شود. هرگزبیمارانی که توسط بهترین متخصص واریس اصفهان تحت درمان قرارگرفته اند دچارعودواریس نشده اند. دکترهادی زاده بهترین متخصص واریس اصفهان به درمان انواع واریس وورم پا اهتمام ویژه دارند.

ورم پا و درمان آن با لیزر و اسکلروتراپی :

ورم پاها علل مختلفی دارد که یکی از مهمترین عوامل ایجاد آن ، نارسایی وریدی و واریس است .بهترین متخصص واریس دراصفهان ( بهترین متخصص واریس شهرکرد) دراین زمینه مطالب گوناگونی به رشته نوشته درآورده اند.

 

آنژیوگرافی

 

آنژیوگرافی

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا