دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان‌ واریس ونارسایی های وریدی بصورت قطعی

درمان‌ واریس بصورت قطعی

تلفن 09211016462 و 03132242165 دوخط ارتباطی شمابامرکزواریس اصفهان است.درمرکزواریس اصفهان ، دکترمحمودهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان) بااستفاده ازجدیدترین تکنیکها، انواع واریس ونارسایی های وریدی رابصورت فوری وقطعی ودائمی درمان می کنند.
گاهی اوقات ازروشهای تهاجمی قدیمی تربرای درمان واربس وبیمارهای عروقی استفاده می شود در این مواقع، بسته به محل و اندازه رگهای غیر طبیعی، روشهای تخصصی پزشکی متفاوتی در دسترس قرار میگیرد.

اماگاهی بیمارتمایل به حفظ زیبایی ظاهری پاهای خودرانیزداردکه دراین موارد، ازلیزرداخل عروقی و یا آراف استفاده می شود.این روشهای پزشکی اغلب به دلایل تمایل به درمان ودرعین حال حفظ زیبایی صورت میگیرند بنابراین در صورتی که ایجاد تغییراتی در شیوه‌ی زندگی پاسخ مناسب و مطلوب ندهند یا اگر رگ‌های واریسی بدتر شده و باعث درد زیادی شوند، پزشک متخصص یک روش تهاجمی را برای درمان واریس بیمار امتحان می‌کند.باتوجه به استقبال هموطنان عزیزمان ازمرکزواریس اصفهان ودرمانهای بسیارموثرانجام شده درآن، دکترهادی زاده بعنوان(بهترین متخصص واریس شهرکرد،)(بهترین متخصص واریس اهواز) نیزشناخته می شوند.

جراحی عروق واریسی یک درمان جراحیست که نیاز به، بیهوشی دارد. اگرچه با وجود تغییرات به روز شده در جراحی عروق ، روشهای توسعه یافته ایجادشده است، اما این روش به ندرت انجام می‌شود، زیرا امروزه گزینه‌های جدیدتر و کمتر تهاجمی در دسترس هستند. از اولین درمانهای ارائه شده شامل، استفاده از انرژی یا از امواج رادیویی فرکانس بالا و یا لیزرها برای از بین بردن رگهای آسیب دیده است.

در حال حاضر، طیف گسترده‌ ای از گزینه‌ های درمانی تهاجمی برای وریدهای واریسی در دسترس است که در ادامه به توصیف اجمالی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

درمان واریس پا با اسکلروتراپی:

در این روش که با کمک سونوگرافی انجام می گیرد، مایع (اسکلروسانت) در داخل رگ گرفتار واریس ونارسایی های وریدی تزریق می شود. که باعث درمان نارسایی رگ می گردد. رگ درمان شده به مرور زمان توسط بدن جذب ونارسایی آن برطرف میشود . این روش برای درمان رگ ها ی کوچک تر مناسب است .

فوم اسكلروتراپی برای رگهای بزرگ چیست

مویرگ های قرمز و بنفش و آبی رنگ نازک نزدیک سطح پوست عموما برای سلامتی مشکل آفرین نیستند. اما از نظر ظاهری امکان دارد، موجب ناراحتی و کاهش اعتماد بنفس فرد شوند. اسکلروتراپی روش اصلی وانتخابی مورد استفاده در درمان واریس خفیف یا رگ های عنکبوتی است. معمولااین روش نیاز به چند جلسه مراجعه دارد. براي اثر بخشي بهتر، از حالت فوم یا کف به جای مایع استفاده میشود كه درواقع مخلوطی از گاز و مايع اسکلروسانت است .
درمان واریس با لیزر داخل وریدی

رگهای واریسی بزرگتر با استفاده از کاتترلیزریاRF درمان میشوند .که شامل قرار دادن یک پروب یا کاتتر در یک ورید بزرگ در ناحیه ی ساق پا و استفاده از اسکن اولترا سوند. برای هدایت آن به موقعیت صحیح ودرمان رگ آسیب دیده با استفاده از حرارت تولید شده از طریق لیزریاآراف است.
انرژی لیزر موجب گرمایش ورید و درمان شدن آن میشود. لیزر به آهستگی در طول ورید با استفاده از اسکن اولتراسوند، هدایت شده تا کل طول رگ درمان شود. درمان لیزری درون وریدی تحت بیحسی موضعی انجام می‌شود. این درمان دارای 98% مؤفقیت ابتدایی است و در کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد. پزشکان فوق تخصص فلبولوژی قادر به انجام این روش درمانی اند.

این روش یک روش درمانی نسبتاً جدید است. و به جز برخی کبودی های خفیف، قرمزی جزیی یا تورم مختصر در اطراف محل درمان معمولاعوارض دیگری ندارد. از مزایای این روش انجام سرپایی و بدون نیاز به بستری. دوره درمان و بهبودی کوتاه و عدم نیاز به بی‌هوشی عمومی است. لازم است تا بیمار به مدت 2 هفته پس از درمان لیزری داخل وریدی واریس، از جوراب واریس استفاده کند.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا