دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

لیزر واریس در اصفهان و RF

لیزر واریس در اصفهان و RF برای درمان واریس های بزرگ توسط دکتر هادی زاده پایه گذاری شده است. در این مقاله درتلاش هستیم تاشماعزیزان را با لیزرداخل عروقی واریس ( لیزرواریس ) ونیز درمان واریس با RF آشناکنیم .

مرکز واریس اصفهان

مرکز واریس اصفهان از بیش از 15 سال قبل در زمینه درمان واریس فعالیت دارد. این مرکز با استفاده از RF و لیزرواریس در خدمت هموطنان گرامی می باشد . در این مرکز انواع درمانهای وریدی انجام می‌شود.راه اندازی مرکزواریس اصفهان توسط دکترمحمودهادی زاده که بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس اصفهان ) می باشند انجام شده است. دستگاههای موجود در مرکز واریس اصفهان جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر دنیا می باشند.

انواع وروشهای درمان واریس:

انواع روش های درمانی داخل عروقی بهترین روش درمان واریس می باشد ‌. تکنیک( RF) داخل عروقی از امواج رادیویی استفاده کرده و هیچگونه عوارضی به همراه ندارد . انواع واریس های بزرگ که به صورت طنابی می باشند با RF درمان می‌شود.همچنین باید به لیزرواریس ( لیزرداخل عروقی واریس ) نیز اشاره نمود .این روش نیز یک روش بسیار موفق وبینهایت عالی دردرمان واریس ونارسایی های وریدی است. بهترین متخصص واریس اصفهان ( بهترین متخصص واریس اهواز ) مرکز واریس اصفهان را برای ارایه بهترین متدهای لیزرواریس ونیز آراف واریس ( RF واریس افتتاح نموده اند.

تفاوت RF با لیزرواریس در چیست ؟

بسیاری ازبیماران خواستارآن هستندکه بدانند تفاوت بین لیزر داخل عروقی و آراف درچیست . درکلینیک واریس اصفهان هردوروش درمانی وجوددارد . بطورکلی تکنیک انجام این دوروش درمانی بسیار مشابه هم است . لیکن آراف از امواج رادیوفرکوینسی و لیزر از امواج لیزر استفاده می کند. هردوروش به صورت سرپایی انجام می شود. برای اطلاع از سایر تفاوتهای این دوتکنیک می توانید به سایر مقالات این سایت مراجعه نمایید.

لیزرداخل عروقی:

لیزر عروقی عمقی نیز تکنیکی مشابه با RF دارد و برای درمان انواع واریس های بسیار شدید به کار می‌رود .
انواع واریس با استفاده از این تکنیک ها علاوه بر آنکه باعث درمان کامل واریس می شود ،‌ عوارض واریس را نیز از بین می‌برد .تعداد بسیاری از بیمارانی که از واریس ونارسایی های وریدی رنج می برند ازسراسرکشوربه بهترین متخصص واریس اصفهان ( بهترین متخصص واریس شهرکرد ) ( دکترهادی زاده ) مراجعه می کنند.

لیزرپرتوان:

لیزر داخل عروقی با لیزر های سطحی تفاوت اساسی دارد. درلیزرهای داخل عروقی از لیزر پرتوان و قدرتمند استفاده می‌شود. این در حالی است که در لیزرهای سطحی از لیزر کم توان استفاده می شود. نتیجه درمان با لیزر پرتوان داخل عروقی حتمی و قطعی می باشد‌. درمرکز واریس اصفهان انواع روشهای درمانی برای درمان نارسایی های وریدی دراختیارمراجعین قراردارد.بهترین متخصص واریس اصفهان بااستفاده از لیزرپرتوان ( لیزرواریس ) و همچنین RF برای درمان نارسایی های وریدی ، انواع نارسایی وریدی و واریس  رادرمان می نمایند.

چسب واریس :

درمرکز واریس اصفهان دکترهادی زاده بهترین متخصص واریس خوزستان از چسب واریس نیز برای درمان برخی موارد استفاده می نمایند. چسب واریس یکی از جدیدترین تکنیکهای درمان نارسایی وریدی و واریس است . این تکنیک عالی نیاز به استفاده از بی حسی هم ندارد وبسیار راحت انجام می شود . لیکن بطور معمول هزینه تمام شده درمان واریس با استفاده از چسب واریس نسبت به  لیزرواریس ( لیزر واریس ) بیشتر است . ویدیوهای مربوط به نتایج درمانهای عروقی توسط انواع درمانهای مختلف توسط بهترین دکتر واریس ، در گالری همین سایت دراختیارشماعلاقمندان قراردارد. اگرتمایل به دیدن نظرات بیماران درمورد درمانهای مختلف دارید ، حتما به گالری همین سایت سری بزنید .

دکتر هادی زاده:

دکترهادی زاده بنیانگذاردرمان واریس بالیزرعمقی وRF دراصفهان هستند. ایشان دارای مدارک فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی ونیزاینترونشنال فلبولوژی وهمچنین نارسایی قلب وعروق می باشند. هزاران بیمار درمان شده توسط دکتر هادی زاده هیچگونه عودی را گزارش نکرده اند این بیماران به درمان کامل دست پیدا می کنند. بهمین دلیل استکه ایشان بعنوان بهترین دکتر واریس شناخته می شوند. بیمارانی که از استانهای مختلف بدنبال بهترین متخصص واریس خوزستان یا همچنین بهترین متخصص واریس کرمان هستند به ایشان مراجعه می کنند.

ایشان دارای بالاترین وافتخارآمیزترین مدارک بسیارمعتبر ملی و بین المللی درحیطه های مختلف درمان عروقی هستند. پشتوانه علمی ایشان بسیار قوی ودارای مدارک قوق تخصصی متعدد درزمینه های مختلف درمانهای عروقی ونیز درمانهای قلبی هستند. جهت آشنایی کامل با مدارک وسوابق دکترهادی زاده بهترین دکترواریس اصفهان رزومه ایشان درهمین سایت دراختیارشماست.

اسکلروتراپی:

برای درمان واریس های سطحی در مرکز واریس اصفهان از اسکلروتراپی استفاده می‌شود. اسکلروتراپی نیز نیاز به هیچگونه بستری ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. نتیجه درمان با اسکلروتراپی در بیماران بی شماری که تحت درمان قرار گرفته اند بسیار رضایت بخش و عالی بوده است. اسکلروتراپی نیز برگشت ندارد.این روش یک روش قدرتمند در درمان واریس های سطحی می باشد‌.البته گاهی دکترهادی زاده ( بهترین متخصص اسکلروتراپی ) از این روش در وریدهای عمقی نیز استفاده می کنند .برای این منظور ایشان از سونوگرافی داپلررنگی استفاده می کنند . تبحر و چیرگی ایشان دراسکلروتراپی وریدهای سطحی ونیز وریدهای عمقی باعث شده ایشان را بعنوان بهترین متخصص اسکلروتراپی ( بهترین متخصص اسکلروتراپی اصفهان ) بشناسند. اسکلروتراپی دارای انواع واقسام گوناگون است . بسته به شرایط بیمار می توان از روشهای مختلفی برای اسکلروتراپی استفاده نمود. فوم اسکلروتراپی بطور معممول نسبت به اسکلروتراپی معمولی ارجحیت وقدرت اثربخشی بالاتری دارد.

روشهای درمانی قدرتمندوسرپایی:

بیماران برای هیچ کدام از موارد اشاره شده نیاز به بستری و بیهوشی ندارد. این روش‌ها سرپایی و فوری می باشد.در کشورهای پیشرفته ی پزشکی ، درمان انواع واریس فقط از طریق لیزر داخل عروقی و RF انجام می‌شود.از روش‌های قدیمی مانند جراحی در کشورهای پیشرفته برای درمان واریس استفاده نمی شود. لذاستکه باید برای هرگونه درمان واریس ، از بهترین روشهای درمان که شامل لیزرواریس دراصفهان و RF می باشند استفاده نمود .

لزوم پرهیز از باصطلاح درمانهای غیراصولی :

باید توجه نمودکه دردام تعدادی افرادنااگاه که درمانهای غلط وغیر اصولی راپیشنهادمی کنند نیفتاد.برخی افرادسودجو باپیشنهاد برخی داروهای گیاهی یا روشهای غیراصولی مدعی درمان واریس هستند! بیماران بایدتوجه کنند که بدام افراد شیاد وناآگاه نیفتند .دقت داشته باشیدکه درمانهای گیاهی ، زالودرمانی وموارد مانند آن ،ممکنست بیمار رابه عوارض  مختلفی مبتلا نمایند. درعین حال اگر بیمار مبتلا به عوارض این درمانهای غیر اصولی وغیر علمی نشود ، بازهم هرگز به درمان واریس دست پیدانخواهد کرد. این درمانهای غیر اصولی دربهترین حالات ، ممکنست کمی درد بیمار را کاهش دهند ومقداری حالت مسکن داشته باشند . این درمانهای غیرعلمی ، هرگز  باعث درمان هیچ نوع واریس ونارسایی های وریدی نمی شوند.

بهترین و موفق ترین انواع درمان واریس:

انواع روش های درمانی داخل عروقی بهترین روش درمان واریس می باشد . لیزر داخل عروقی از امواج لیزر استفاده کرده و هیچگونه عوارضی به همراه ندارد . انواع واریس های بزرگ که به صورت طنابی می باشد با RF یالیزرداخلی درمان می‌شوند. لیزر عروقی عمقی نیز تکنیکی مشابه با RF دارد. این روش هم برای درمان انواع واریس های بسیار شدید به کار می‌رود. انواع واریس با استفاده از این تکنیک ها باعث درمان کامل می شوند. این روشها عوارض واریس را نیز از بین می‌برد .لیزر داخل عروقی با لیزر های سطحی تفاوت اساسی دارد.

همانطور که بیان کردیم برای درمان واریس های سطحی در مرکز واریس اصفهان از اسکلروتراپی استفاده می‌شود. اسکلروتراپی نیز نیاز به هیچگونه بستری ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. نتیجه درمان با اسکلروتراپی در بیماران بی شماری که تحت درمان قرار گرفته اند بسیار رضایت بخش و عالی بوده است . درمان واریس بااسکلروتراپی توسط بهترین متخصص واریس اصفهان نیز برگشت نداشته است. این روش یک روش قدرتمند در درمان بوده ومعمولا برای واریس های سطحی می باشد‌. بیماران برای هیچ کدام از موارد اشاره شده نیاز به بستری و بیهوشی ندارد این روش‌ها سرپایی و فوری می باشد . در کشورهای پیشرفته ی پزشکی ، درمان انواع واریس بالیزر داخل عروقی و RF انجام می‌شود . از روش‌های قدیمی در کشورهای پیشرفته برای درمان واریس استفاده نمی شود.

شماره تلفن های مرکزواریس اصفهان:

09211016462

03132242165

جهت مطالعه مطالب کاملتر می توانید به سایر مقالات بهترین متخصص واریس درزمینه درمان واریس با لیزرواریس و آراف مراجعه نمایید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا