دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

اختلال در نظم ضربان قلب (آرتیمی)

اختلال در نظم ضربان قلب (آرتیمی)

ضربان قلب طور طبیعی وسیله علامتی که از سلولهای دستگاختلال در نظم ضربان قلب (آرتیمی)اه تنظیم کننده ضربان قلب ساده می‌گردد شروع و به سرعت به سوی قلب منتقل می گردد به طوری که میلیونها سلول عضلانی قلب بلافاصله پیام دریافت می‌کنند این عمل به طور همزمان انجام گرفته و در مجموع موجب انقباض موثری می‌گردد که نتیجه آن ضربان طبیعی قلب است.

به هرحال مسیری که موجب هدایت این جریان می‌گردد ممکن است خود دچار بیماری گردد از طرف فرد ممکن است به علت شرایط خاص ربات های سریع داشته باشد که آن را تاکی کاردی یا ضربانهایآهسته تر باشد که آن را برادی کاردی می‌گویند. گاه به طور طبیعی این موارد برای سلامت و آسایش بدن لازم است از طرفی اختلال در نظم ضربان های قلب و آریتمی (نامنظمی قلب) را می‌توان وسیله دارو و قرص های مناسب درمان نمود.
مطالب کاملتردرسایت دکترهادی زاده زیر عنوان بهترین متخصص قلب وعروق دراختیارشماست.
تشخیص با بی نظمی مهارت خاصی احتیاج دارد که باید ببینند که موجب اختلال شده مشخص کرد و درمان موثری نمود درمان کندی ضربان قلب یا برادی کاردی ممکن است نقشه کامل قلب بلوک بیماران دچار حادثه مانند ایست قلبی موقت نماید.با قرار دادن یک وسیله الکتریکی کوچک تنظیم کننده مصنوعی ضربان قلب پیس میکر به طور مصنوعی امروزه از این خطر جلوگیری می شود و بیمار به زندگی عادی خود برمیگردد این وسیله را می توان به راحتی با بی حسی موضعی در محل قرار داده این وسیله شامل یک جعبه کوچک میکرو الکترونیک است که شدت جریان الکتریکی به وسیله یک باتری با شدت خاص خود در حدود ۵ الی ۱۰ سال عمر دارد و آن را به وسیله یک سین در انتها بر محل مخصوص از قطعه مشخص میشود قرار می‌دهد عمل این وسیله ایجاد علامت انقباض قلب هر زمان که قلب قادر به انجام نباشد می‌تواند ایجاد نمایند.
اختلال در نظم ضربان قلب (آرتیمی)
جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده

۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
عدد ۱۳۰ رابه سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰
ارسال یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.
اختلال در نظم ضربان قلب (آرتیمی)

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا