دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

درمان واریس در اصفهان

درمان واریس در اصفهان

درمان واریس در اصفهان از سالهای دور به روشهای گوناگون انجام می شده است.
درحقیقت درمان واریس در اصفهان  قدمتی به بلندای تاریخ پزشکی اصفهان دارد.
از دیرباز حکمای ایرانی ،روشهای گوناگونی رابرای درمان واریس و بیماری های عروقی بکارمی برده اند و  درمان واریس دراصفهان نیز متاثر از انواع درمانهای واریس در ایران بوده است.

 

درمان واریس در اصفهان
از جمله درمانهای اولیه برای درمان واریس  می توان به خارج کردن عروق پیچ خورده زیر پوستی با استفاده از چاقوهای جراحی قدیمی بوده است. باتوجه به عدم امکانات کامل جهت استریل کردن وسایل جراحی، این در بسیاری از موارد درمان واریس  با این روش منجر به عفونت ناحیه می گردید.
علاوه بر آن  درمان واریس با استفاده از خارج کردن ورید سطحی زیر پوستی،ب دلیل عدم دسترسی به داروهای بیهوشی و بیحسی ، غالبا روندی دردناک داشت و لذا اطبا جهت درمان واریس  با این متد از روشهای گوناگون برای تسکین درد بیماران  مبتلا به واریس استفاده می نمودند ولی به هرحال این روش درمان واریس ،یک روش دردناک محسوب می گردید.

از درمانهای دیگر قدیمی برای درمان واریس می توان به استفاده از داروهای گیاهی بوده است که این روش در درمان واریس در اصفهان  نیز کاربرد فراوان داشته و دارد. در حقیقت در  درمان واریس استفاده از برخی گیاهان دارویی هنوز هم دربرخی جاها رواج داشته وبرخی افراد برای  درمان واریس دراصفهان  نیز از آنها استفاده می کنند لیکن واقعیت آنست که این درمانهای گیاهی در درمان واریس تا حدود مختصری موثر بوده و در بسیاری موارد جنبه تسکینی و نیز پیشگیری از پیشرفت  واریس دارند.
از جمله این گیاهان دارویی که در درمان واریس بکار می رفته اند می توان به گیاه شاه بلوط هندی اشاره نمود که در درمان واریس در اصفهان نیز کاربرد داشته است.

یکی دیگر از درمانهای مورد استفاده در طب قدیم برای درمان واریس ، استفاده از زالو درمانی بوده است. زالو درمانی  برای درمان واریس در سالهای گذشته انجام می شده و هنوز هم عده ای برای درمان واریس از زالو درمانی استفاده می کنند . واقعیت آنست که این روش برای  درمان واریس  ،که در  درمان واریس در اصفهان  نیز کاربرد دارد می تواند همراه با عوارض باشد چرا که بعضا ممکنست زالوها آلوده باشند که این امرباعث می شود که محلی که بزاق زالو درآن وارد می شود، بشدت عفونی و آسیب دیده شود .هرچند ممکنست بواسطه ایجاد لخته دربرخی عروق ،دراثر بزاق زالو، باعث ایجاد بهبود مختصری در عروق سطحی واریس شوند ،ولی استفاده از این روش در درمان واریس ، هر چند در درمان واریس در اصفهان هم بکارمی رود، ولی  نمی تواند منافع واقعی در  درمان واریس  بطور واقعی و ریشه داشته باشد چرا که مشکل اصلی درایجاد واریس، یک مشکل مربوط به عروق داخلی پا می باشد که بزاق زالو مطلقا نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

 

درمان واریس در اصفهان

 

در سالهای اخیر برای  درمان واریس در اصفهان در کلینیک دکتر هادی زاده با استفاده از لیزر و نیز آر اف و اسکلروتراپی واریس و نیز glue  , درمان واریس بدون نیاز به بیهوشی و جراحی ، درمان واریس انجام می شود که این امر، تحولی در  درمان واریس در اصفهان می باشد.
جهت کسب اطلاعات کامل درمورد انواع  درمان واریس دراصفهان  بدون نیاز به جراحی و بیهوشی و بدون بازگشت و بدون هیچگونه عارضه ، می توانید با کلینیک فوق تخصصی دکتر هادی زاده تماس حاصل فرمایید.

کلینیک دکتر محمود هادی زاده
اصفهان خیابان شمس آبادی مجتمع قمرالدوله طبقه سوم    ۰۳۱۳۲۲۴۲۱۶۴

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا