دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

رابطه اختلالات خواب با نارسایی قلبی

رابطۀ اختلالات خواب با نارسایی قلبی

بطور کلی خواب راحت ، تاثیر مستقیمی بر وضعیت عمومی سلامت و نیز اثر قابل توجهی بر عملکرد قلب دارد.

افراد چاق ، افراد دارای گردن کوتاه ، کسانی که دارای لوزه های بزرگ و یا زبان کوچک با فرم های غیر طبیعی و یا هرگونه اختلالات حلق و… که باعث اختلال خواب (خُرخرکردن ، احساس خفگی در خواب ، بیدار شدن های مکرر با تنگی نفس و… ) می شوند ، در معرض اختلال عملکرد قلبی می باشند.

رابطه اختلالات خواب با نارسایی قلبی

اختلال خواب می تواند با کاهش اکسیژن رسانی به خون و سایر موارد، باعث ایجاد مشکلات قلبی شود.
البته موارد بسیار دیگری نیز در مورد اختلالات خواب و رابطۀ آن با بیماری های قلبی وجود دارد که بطور حضوری در مورد هر بیمار قابل بیان می باشد.
انواع روشهای درمانی برای برطرف کردن اختلالات خواب وجود دارند که بر حسب وضعیت عمومی بیمار و موارد خاص هر بیمار ، قابل اجرا بوده و باعث بهبودی ملموس بیماری خواهند شد.

رابطه اختلالات خواب با نارسایی قلبی

چنانچه هر گونه اختلال خواب در بیمار قلبی وجود دارد یا احتمال آن را می دهید ، حتما ً موقع مراجعه به مرکز قلب اطلاع دهید تا بررسی ها و اقدامات لازم صورت پذیرد.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا