دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

علل ورم پا و علل ورم مچ پا

علل ورم پا و علل ورم مچ پا

قسمت پنجم:

در سلسه مقالات قبلی ، مطالب مختلفی در موردعلل ورم پا و علل ورم مچ پا بیان گردید . عنوان شد که همه‌ی موارد ورم پا و مچ پا مربوط به واریس نیست .تعدادزیادی ازبیماران ازنواحی مختلف( اصفهان، شیراز (استان فارس) شهرکردو….بااین مشکلات به کلینیک دکترهادی زاده مراجعه می کنند)

ورم سیکلیک:

یکی از دلایل مربوط به ورم ، ورم‌های دوره‌ای سیکلیک می‌باشد . برخی افراد اظهار میدارند که ورم پا دارند ، بدون این که واریس یا لنفادم داشته باشند. مطالب کاملتردرسایت دکترهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد) قراردارد.این بیماران عموما خانم‌هایی هستند که در بعضی ساعات روز مبتلا به ورم پا می‌شوند و در بعضی ساعات مشکلی ندارند . این بیماران ، دارای ورم پا و مچ پا می‌باشند بدون آنکه مشکل مهمی در بدن ایشان وجود داشته باشد .

توصیه هادراین نوع ورم پا:

به این بیماران توصیه می‌شود از مصرف نمک بیش از حد طبیعی خودداری نمایند . به سایت دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد) مراجعه نمایید.همچنین استراحت دادن به پاها و استفاده از جوراب واریس مناسب ، برای این افراد توصیه می‌شود . همچنین استفاده از ورزش‌های خاص که باعث فعالیت عمقی عضلات پا می‌شود می‌تواند به درمان کمک نماید . این بیماران بایستی دقت نمایند که چنانچه استفاده از دارو یا غذایی خاص ، باعث تشدید ورم پای آنها می‌شود ، از آن اجتناب نمایند .

جوراب واریس:

در مورد جوراب واریس بایستی دقت نمود که همواره از جوراب مناسب استفاده شود . چنانچه جوراب سایز مناسب نداشته باشد می‌تواند باعث تشدید جریان معکوس و بدتر شدن واریس شود . در صورتی که جوراب واریس به طور مناسب انتخاب شود ، می‌تواند باعث کمک به بهبود رویه درمان شود .

جوراب واریس مناسب:

جوراب واریس مناسب برای هر نوع بیماری ، اندازه و فشار خاصی دارد . در بعضی از بیماری‌ها جوراب واریس با فشار کمتر و در برخی بیماری‌ها استفاده از جوراب واریس با فشار بالاتر مورد نیاز می‌باشد .مطالب تکمیلی رادرسایت دکترهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد) دردسترس همگان است.
جهت مطالعه ادامه مطلب، کلیک کنید

?????

?????

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی
پیمایش به بالا