دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

نارسایی وریدی واریس

نارسایی وریدی و واریس

تلفن مرکزواریس اصفهان:( 09211016462 _ 03132242165) (نارسایی وریدی) (بهترین متخصص واریس در اصفهان)
عروق اصلی بدن به سه گروه اصلی تقسیم می شوند. که عبارتند از گروه اول سرخرگ ها می باشند .سرخرگ ها (شریان ها)خون تازه ی پر از مواد غذایی و اکسیژن را از قلب دریافت نموده .به اندام ها و بافت های مختلف بدن می رسانند پس از آنکه خون دربافت ها مورد مصرف گرفت و اکسیژن و مواد غذایی آن توسط سلول ها مورد استفاده واقع شد .خون تیره که دارای مقادیر کمی از مواد غذایی و اکسیژن اولیه میباشد وارد سیاهرگ ها شده و جهت دریافت اکسیژن و مواد غذایی به قلب و و ریه ها و سایر ارگان های دخیل وارد میشود تا بتوانند پس از دفع مواد زائد و دریافت اکسیژن و مواد غذایی مجددا وارد سیستم گردش خون عمومی شود .

از سوی دیگرپروتئین های بزرگ ،لاشه ی باکتری های وارد شده به اندام. و برخی مواد زائد با اندازه ی درشت قابل حمل توسط سیاهرگ هاشود. و نیاز به سیستم تخلیه ی دیگری برای انتقال آن ها در بافت ها و اندام های مختلف به قلب می باشد .این سیستم مخصوص که کار حمل و نقل پروتئین های بزرگ (لاشه ی باکتری )ومواد زائد که غیر قابل ورود به سیاهرگ ها (ورید ها)می باشد را برعهده دارد و سیستم لنفاوی می باشد که این سیستم شامل عروق لنفاوی (رگ های لنفاوی )و (گروه های لنفاوی) و( عقده های لنفاوی )می باشد .اختلال در هریک از سیستم های یاد شده میتواند عوارض خاص به دنبال داشته باشد.

یکی از تظاهرات شایع نارسایی های وریدی ایجاد واریس می باشد. واریس درواقع اختلال و نارسایی در عروق وریدی (سیاه رگ ها)می باشد . منجر به تشکیل ورید های پر پیچ و خم و گشاده شده می گردد. واریس ها عوارض گوناگونی بسته به محل درگیری ،شدت درگیری و مدت زمانی که ازشروع بیماری گذشته است . فاکتور های دیگر درمان واریس ها و نارسایی های عروقی با استفاده از روش های گوناگون انجام میگیرد .بهترین روش آن لیزر واریس میباشد .درمرکز واریس اصفهان (کلینیک واریس اصفهان )(بهترین کلینیک واریس اصفهان).انواع روش های درمان واریس با استفاده از لیزر واریس ،RFواریس ،چسب واریس و اسکلرو تراپی انجام میپذیرد در مورد سایر بیماری های عروقی درمقالات بعدی گفتگو خواهیم نمود .

 

نارسایی وریدی واریس

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا