دکتر محمود هادی زاده

منو سایت

سنگ کلیه (نفرولیتیازیز)

سنگ کلیه (نفرولیتیازیز)

غلیظ شدن ادرار سبب که ته نشینی ترکیبات موجود در آن می‌گردد و در نتیجه سنگ کلیه به وجود می آید. علاوه بر این تغییرات PH ادرار و یا رکود آن نیز در پیدایش سنگ موثر میباشد. سنگ ها اغلب از کلسیم فسفات، کلسیم اورات و کلسیم اگزالات تشکیل می گردند

. ولی اشکال مختلط یا تنها یک ترکیب نیز دیده می‌شوند سطح کلسیم ادرار در اثر پرکاری غده پاراتیروئید_ مصرف بی رویه ویتامین D_ کاهش فعالیت بدنی و در نتیجه جابجایی کلسیم استخوانها افزایش می یابد.مطالب تکمیلی دراین زمینه، درسایت دکترهادی زاده درقسمت بهترین فوق تخصص قلب وعروق اصفهان دراختیارشماست.

تلاشی یاخته ها و یا زیاده روی در مصرف گوشت میزان اوریک اسید ادرار را بالا میبرد کاهش جذب آب به وسیله ی روده در اثر اسهال و یا از دست رفتن آب بدن به صورت عرق در نقاط گرمسیر موجب تغلیظ ادرار می شودکه همین امرهم می تواندتولیدسنگ کلیه راتشدیدنماید.

عوارض سنگ کلیه درد شدید است که به علت به جا ماندن سنگ های کوچک در میزراه ایجاد می شود. علاوه بر این ناراحتی های دیگر از قبیل آسیب های دیواره ای و رکود ادرار نیز عارض می گردد رکود ادرار سبب عفونت میشود و در نتیجه شرایط را برای بروز پیلونفریت مناسب می نمایند.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان. (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده
۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
عدد ۱۳۰ رابه سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰
ارسال یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
معرفی
دکتر محمود هادی زاده
دکتر محمود هادی زاده

دکتر هادی زاده علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصصی فلبولوژی و درمان واریس، عضو کالج کاردیولوژی و انجمن قلب و عروق آمریکا بوده و مدارک بسیار زیاد دیگری نیز کسب نموده اند. این موضوع باعث شده ایشان را در جایگاه ممتاز و برتر در سطح کشور مطرح نماید. ایشان به عنوان بهترین متخصص واریس شناخته می شوند.

همه مقالات پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا